کد خبر: ۲۴۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶

سفارت آلمان یکی از مراکز شرارت در تهران

به گزارش شهدای ایران،سفارت آلمان در تهران یکی از مراکز اصلی شرارت در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ بود؛ خروج از تهران به بهانه حمایت از تروریست‌ها باید برای اروپا گران تمام شود.

سفارت آلمان یکی از مراکز شرارت در تهران

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار