کد خبر: ۲۴۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

لاپید، نخست وزیر سابق اسرائیل: باید کاری می‌کردیم که تهران بهای سنگینی بپردازد

یائیر لاپید، نخست وزیر سابق اسرائیل در خصوص حمله بامداد امروز ارتش اسرائیل به اهدافی در ایران گفت: تصمیم عدم حمله به اهداف استراتژیک و اقتصادی در ایران اشتباه بود و باید کاری می‌کردیم که تهران بهای سنگینی بپردازد.

به گزارش شهدای ایران به نقل ازانتخاب، پدافند هوایی کشور صبح امروز اعلام کرد: اسرائیل نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

لاپید، نخست وزیر سابق اسرائیل: باید کاری می‌کردیم که تهران بهای سنگینی بپردازد

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار