توئیت فارسی نخست وزیر هند درباره دیدار با پزشکیان
به گزارش شهدای ایران به نقل از جوان نارندرا مودی نخست وزیر هند در صفحه شخص خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به دیدار با مسعود پزشکیان نوشت: دیدار بسیار خوبی با رئیس جمهور ایران جناب آقای مسعود پزشکیان داشتم.
وی همچنین نوشت: گستره کامل روابط بین دو کشور ما را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین درباره راههای تعمیق روابط در بخشهای بسیار پیشرفته و نوین گفتگو کردیم.
مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به دعوت ولادیمیر پوتین و به منظور شرکت در شانزدهمین نشست سران بریکس، به مسکو سفر کرده است.
