کد خبر: ۲۴۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
آصفری در گفتگو با «شهدای ایران»:

رژیم صهیونیستی به هیچ توافق بین المللی پایبند نیست/سازمان ملل و شورای امنیت باید پاسخگو باشند

رژیم اسرائیل با اقدامات جنایت بار خودش در سرزمین های غزه نشان داد که به هیچ پروتکل و توافق بین المللی پایبند نیست و اگر که امروز مردم دنیا حمایت  از مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین دفاع نکنند، رژیم صهیونیستی مطمئناً فلسطین را پایان کاری برای خودش نخواهد دانست و دست تعرض به کشورهای دیگر هم  دراز خواهد کرد.

محمد حسن آصفری ، نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری  شهدای ایران  در خصوص تجلی آرمان  فلسطین در رویداد راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران گفت: ملت‌های آزادی بخش دنیا بر علیه ظلم، استکبار و حمایت از مظلومین دنیا متحد شدند و  همبستگی بین همه ملت های آزادی بخش از جمله مسلمان و غیر مسلمان  برای اتحاد و انسجام در مقابل رژیم کودکش و جنایت‌کار رژیم صهیونیستی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مردم دنیا به این جهت روز قدس را گرامی می‌دارند که به رژیم فاسد صهیونیستی بفهمانند که فلسطین تنها نیست و ملت های آزادی بخش دنیا همه حامی و پشتیبان فلسطین هستند، ادامه داد: رژیم اسرائیل هیچ راهی غیر از خروج از سرزمین های اشغالی ندارد و تنها راه آزادی قدس از نظر ملت مظلوم فلسطین می گذرد و آنها هستند که می‌توانند سرنوشت فلسطین را رقم بزنند.

نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه فلسطینی ها   در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل تا پای دندان ایستادند و از آرمان آزادی قدس کوتاه نمی آیند، خاطر نشان کرد:   امروز با حضور مردم در راستای روز قدس یک حمایت معنوی از ملت فلسطین انجام شد و مردم ما به فلسطین گفتند که تنها نیستند و مردم آزادی بخش دنیا حامی و پشتیبان فلسطین هستند.


آصفری مطرح کرد: رژیم اسرائیل با اقدامات جنایت بار خودش در سرزمین های غزه نشان داد که به هیچ پروتکل و توافق بین المللی پایبند نیست و اگر که امروز مردم دنیا حمایت  از مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین دفاع نکنند، رژیم صهیونیستی مطمئناً فلسطین را پایان کاری برای خودش نخواهد دانست و دست تعرض به کشورهای دیگر هم  دراز خواهد کرد.

وی یادآور شد: هدف رژیم صهیونیستی شعار از نیل تا فرات بوده و این انتفاضه مردم فلسطین بود که نگذاشت اسرائیل به اهداف شوم خودش برسد.


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در دو سه روز گذشته با حمله به کنسولگری ایران انجام داد، ثابت کرد که آنها پایبند به هیچ حقوق بین‌المللی و پروتکل بین‌المللی نیستند و این موضوع برای سازمان ملل  و شورای امنیت سازمان ملل جای تأسف دارد.

آصفری در پایان مطرح کرد: سازمان ملل و شورای امنیت باید پاسخگو باشند که  چرا  نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در زیر پا گذاشتن منشور حقوق بین‌الملل سکوت کرده اند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار