کد خبر: ۲۴۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

انفعال مجلس در مقابله با سردمداران و زرسالاران جریان فتنه/ ضرورت هوشیاری جریان انقلاب در انتخابات پیش‌رو

چه بسیار جوانان انقلابی مدافع انقلاب که مانند شهید روح الله عجمیان کارگر سر چهار راه و راننده اسنپ و دارای مشاغل معمولی بودند و بعد فتنه به همان شغل سابق خود بازگشتند! همینک خیلی‌هایشان مستاجر و هشتشان گرو نه شان است و به سختی زندگی را می‌چرخانند! چه بسیار فتنه‌گران و حامیان‌فتنه که پست‌های دولتی و ارگانی را کما فی‌السابق دارند و به ریش جوانان انقلابی هم می‌خندند!

شهدای ایران:سرویس سیاسی/روح اله عباسیان جزی/در مهرماه سال 1401، فتنه مهسا و جنبش ززا رخ داد وخسارات زیادی را به کشور وارد کرد. متاسفانه قشری از جوانان فریب جنگ ترکیبی دشمن را خوردند و با آن همراه شدند. اما  به فضل الهی و با مجاهدت و ایثارگری‌های جوانان انقلابی و نثارخون‌های شهیدانی چون سید روح اله عجمیان و آرمان علی وردی و ده ها شهید مدافع امنیت کشور، جنگ ترکیبی دشمن و اغتشاشات خیابانی راه به جایی نبرد و نظام اسلامی از گزند دشمنان دین و انقلاب مصون ماند.


انفعال مجلس در مقابله با سردمداران و زرسالاران جریان فتنه/ ضرورت هوشیاری جریان انقلاب در انتخابات پیش‌رو

ضرورت نگاه عمیق به فتنه‌ی گذشته و چرایی وقوع آن، نیاز به بررسی ها و تیزبینی‌های جدی دارد. اینگونه نیست که به خاطر مرگ یک نفر و دروغ چند رسانه، به طور خودجوش اعتراضاتی شکل گرفته و مبدل به فتنه شده باشد! این فتنه همچون سایر فتنه ها، عقبه های فکری، عقیدتی و اقتصادی دارد! عناصر اغواگر و هیزم آور و حامیان اقتصادی و رسانه‌ای دارد! سطحی نگری و برخورد سطحی با فتنه و عدم نگاه عمقی و برخورد ریشه ای با آن  موجب روشن ماندن فتنه در زیر خاکستر و روشن شدن و فوران مجدد برپایی فتنه می‌شود! لذا انتظار بوده و هست که مقابله ریشه‌ای با فتنه به حال خود رها نشود! ولی گویا عزم جدی برای اینکار وجود ندارد!

رزمندگان جبهه جنگ ترکیبی، خانواده معظم شهدا و همه دلسوزان دین و انقلاب انتظار داشتند مجلس شورای اسلامی در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اقدامات انقلابی داشته باشد و با وضع قوانین انقلابی عاملان و حامیان این فتنه‌انگیزی‌ها و پشتوانه‌های مالی و رسانه‌ای آن، این منافقان خبیث را که به دنبال گمراه نمودن نوجوانان و جوانان بودند و در راستای اهداف پلید دشمن و نظام استکباری قدم برمی داشتند نقره‌داغ کند. مردم انتظار داشتند چهره‌های شاخص و سردمداران مالی و رسانه‌ای فتنه انگیزی‌ها مجازات شوند  ولی افسوس که این اتفاق نیفتاد و تنها به قصاص برخی از قاتلین شهدا اکتفا شد!

سوال اینجاست چرا باید ورزشکاران فتنه‌گر و کاشف حجاب، با وجود همه ی خباثت‌هایی که به خرج دادند، همچنان عضو تیم ملی باقی بوده وعنوان نمایندگی جمهوری اسلامی را در مسابقات جهانی و آسیایی به یدک بکشند؟!

سوال اینجاست که چرا همچنان افرادی مثل ناهید کیانی‌ که کشف حجابهای مکرر داشته و توهین به ارزشهای اسلامی و انقلاب داشته‌اند، کمافی السابق در میادین مختلف جولان بدهند؟!

چرا هنوز بازیگران و بی‌هنرها و سلبریتی‌های حامی جریان فتنه، کما فی السابق قراردادهای نجومی‌شان پابرجا بوده و عنان سینما و تلویزیون در دست آنان باشد؟!

چرا هیچ کدام از سرمایه‌داران حامی فتنه، املاک و اموال بادآورده شان مصادره نشد؟! چرا هزینه‌ی خسارت‌های هنگفت فتنه، با مصادره‌ی این زراندوزان فتنه‌گر جبران نشد؟!  

چرا هزینه ی بازسازی خرابی ها و خسارت‌های برجامانده از فتنه،  از بیت المال مسلمین و جیب مستضعفین باید پرداخت شود؟

چرا هیچ یک از فتنه گرانی که مناصب و جایگاه‌های نظام اسلامی را اشغال کرده اند، برکنار نشدند؟! چرا هیچ دادگاهی برای مواخذه آنان تشکیل نشد؟!

چرا هنوز بقایای فتنه و مظاهر کشف حجاب در جامعه بروز و ظهور دارد و هیچ اقدامی نمی‌شود؟!

دادگاه‌هایی نیز که تشکیل شد فقط برای رسیدگی به قتل شهیدان علی وردی و عجمیان و برخی دیگر از شهدا بود. گوئی اینکه چند تا نزاع معمولی در چند جا بین چند نفر - مثل همانهایی که همیشه بوده و هست- اتفاق افتاده و چند نفر در چند دعوا و نزاع متفرقه کشته شده اند و مانند قتل‌های دیگر سایر ایام، چند دادگاه کیفری قتل برگزار شد و قاتلین هم محاکمه و مجازات شدند.  انگار نه انگار که فتنه‌ای بود و چندین ماه کشور درگیر اغتشاشات و جنگ ترکیبی ناشی از اغواگری‌های سامری صفت ها و پول پاشی‌های قارونیان بود! انگار نه انگار که چند ماه مملکت به آشوب کشیده شد! انگار نه انگار که جوانان انقلابی روزها و ماه‌ها برای دفاع از اسلام و انقلاب مجاهدانه ایستادگی کردند، شهید دادند، زخمی دادند، خون دل خوردند و لطمات جسمی و روحی‌دیدند!

چه بسیار جوانان انقلابی مدافع انقلاب که مانند شهید روح اله عجمیان کارگر سر چهار راه و راننده اسنپ و دارای مشاغل معمولی بودند و بعد فتنه به همان شغل سابق خود بازگشتند! همینک خیلی‌هایشان مستاجر و هشتشان گرو نه شان است و به سختی زندگی را می‌چرخانند! چه بسیار فتنه‌گران و حامیان‌فتنه که پست‌های دولتی و ارگانی را کما فی‌السابق دارند و به ریش جوانان انقلابی هم می‌خندند!

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار