ذوق زدگی روزنامه های اصلاح طلب برای آزادی جاسوسان رسانه ای!/ مسئولان پاسخ دهند؛ واقعا چه خبر است؟!
شهدای ایران:سرویس سیاسی/ علی صالحی زاده/ روز گذشته (یکشنبه) دو خبرنگار روزنامه غربگرای "شرق" که در سال گذشته به جرم همکاری با سرویس های بیگانه و ارتکاب جرم بر ضد امنیت در دستگاه قضایی محکوم شدند ، با قید وثیقه آزاد شدند!
آزادی این افراد علاوه بر شادی معاندین، ضدانقلاب و رسانه های صهیونیستی، رسانه های اصلاح طلب نیز با نوع پوشش ویژه خبری ذوق زدگی خود را رسانه ای کردند.
در هیچ جای دنیا اینگونه به استقبال جاسوسان و محکومان نمی روند و با این پوشش خبری علنا به مخالفت و ر یشخند به دستگاه قضایی و امنیتی نمی پردازند ، همین دو نفر نیز و اطرافیانشان دیروز با کشف حجاب به قانون این مملکت خندیدن!
این وسط دلمان برای قانون و نیز شهدایی می سوزد که سال گذشته به واسط تحریک همین افراد خونشان به ناحق بر زمین ریخت!
مسئولان ذیربط پاسخ دهند؛ واقعا چه خبر است؟! برخورد با مجرمان امنیتی که اوضاع به گونه ای است که حتی از زندان برای نظام شاخ و شانه می کشند، وضعیت #حجاب هم که روزانه همه شاهدیم ، برای اینکه خود را آدم خوبه جلوه کنید خون به دل ما حزب الله نکنید.
حضرت روح الله (رضوان الله تعالی علیه)فرمودند: « نباید برای رضایت چند لیبرال خودفروخته در اظهارنظرها و ابراز عقیدهها به گونهای غلط عمل كنیم كه #حزبالله عزیز احساس كند جمهوری اسلامی دارد از مواضع اصولیاش عدول میكند.»