کد خبر: ۲۴۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
آصفری در گفتگو با شهدای ایران: 

امروز زمان قهر با نظام نیست/ همه باید برای افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای پای کار بیایند

وی با باین اینکه قدرت افزایی در عرصه سیاست خارجی  خنثی کردن اثر تحریم ها را به دنبال دارد، ادامه داد:  چرا که دشمن متوجه خواهد شد که مردم پایبند به نظام و کشورشان هستند و تحریم های آنها اثری ندارد.

محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری   شهدای ایران  در خصوص نتیجه احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان بر مشارکت مردمی گفت:  مشارکت در انتخابات بسیار مهم است هر چقدر مشارکت بالا رود، قدرت مردم در عرصه بین‌المللی برای دستگاه دیپلماسی ما و سیاست خارجی ما بیشتر می رود.

وی با باین اینکه قدرت افزایی در عرصه سیاست خارجی  خنثی کردن اثر تحریم ها را به دنبال دارد، ادامه داد:  چرا که دشمن متوجه خواهد شد که مردم پایبند به نظام و کشورشان هستند و تحریم های آنها اثری ندارد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی  مطرح کرد: امروز زمان قهر و قطع کردن با نظام نیست و اگر کسی در دلش دغدغه ایران را دارد، نه انقلاب! بلکه دغدغه ایران را دارد باید وارد عرصه بشود و کمک کند.

آصفری با بیان اینکه همه باید برای افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای پای کار بیایند، خاطرنشان کرد: همچنین که رهبریم فرمودند که اگر حتی کسانی که دنبال تغییرات هستند، این تغییرات را باید در صندوق آرا نشان دهند و افرادی را انتخاب کند به بتواند تغییرات مد نظر آنها را ایجاد کنند.

 وی افزود: باید تمام احزاب و جریانات ورود بکنند و دولت هم باید در این قضیه تلاش‌هایی بکند که سطح رضایتمندی مردم  را بالا ببرد و از اقداماتی که نارضایتی برای مردم ایجاد می‌کند، جلوگیری کند و تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: باید امید را در مردم ایجاد کنند همه باید مشارکت کنند از جمله رسانه‌ها مردم و فعالان در فضای مجازی، احزاب، مطبوعات، صدا و سیما و دانشگاهی‌ها همه باید مشارکت کنند.

آصفری خاطرنشان کرد: همه باید فعال باشند تا این انتخابات  پر شوری را برای این دوره داشته باشیم.

وی در خصوص داوطلبانی که احراز صلاحیت نشده اند، گفت:  کسانی که مورد تایید شورای نگهبان واقع نشدند از لحاظ قانونی این اجازه به آنها داده شده است که اعتراض کنند. اعتراضات آنها از سوی شورای نگهبان بررسی می شود و اگر حق کسی ضایع شده باشد قطعاً مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد و مطمئناً احقاق حق خواهد شد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار