کد خبر: ۲۴۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
قنادباشی در گفتگو شهدای ایران:

دشمنان حتی از مزار حاج قاسم هم هراس دارند/حامیان داعش به بن بست رسیده اند

وی با بیان اینکه این مراسم باشکوه آن هم بعد از ۴ سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی برای آنها غیر قابل تحمل بود، ادامه داد: داعشی ها و صهیونیست ها حتی از مزار حاج قاسم سلیمانی هم هراس دارند.

جعفر قناد باشی، کارشناس مسائل خاور میانه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی   شهدای ایران   در خصوص حادثه  تروریستی اخیر در کرمان بیان داشت : دشمنان قسم خورده ایران و شهید بزرگوارمان حاج قاسم سلیمانی هرگز تصور نمی‌کردند که بعد از گذشت ۴ سال از درگذشت یک فرمانده نظامی این جمعیت زیاد و باشکوه تمام در مراسم سالروز شهادت ایشان حاضر شود. 

وی با بیان اینکه این مراسم باشکوه آن هم بعد از ۴ سال از شهادت حاج قاسم سلیمانی برای آنها غیر قابل تحمل بود، ادامه داد: داعشی ها و صهیونیست ها حتی از مزار حاج قاسم سلیمانی هم هراس دارند.

قنادباشی در ادامه علت  داعشی ها و صهیونیست ها از زائران مزار سردار سلیمانی را اینگونه تبیین کرد:  آنها می‌دانند که این اجتماعات و استقبال بی نظیر مردم از زیارت مزار شهید سلیمانی به معنی ادامه راه و سیره سردار سلیمانی است، به معنی ادامه مقاومت است؛ به معنی ادامه هواداری و حمایت مردم از مقاومت است.

این کارشناس مسائل منطقه ادامه داد:  آن ها که تصور می‌کردند با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی شیوه ایشان نیز  به پایان می‌رسد این استقبال بی نظیر را آن هم بعد از گذشت چهار سال تحمل نکردندو دست به جنایت زدند تابه خیال خودشان جلوی رونق مراسم یادبود شهید سردار سلیمانی را بگیرند .

وی تصریح کرد: ولیکن  این جنایت ده‌ها شهید و ده‌ها مجروح به جا گذاشت و دشمن مرتکب اشتباه تازه‌ای شد.  اشتباه تازه‌ای که باز هم سبب پررونق‌تر شدن مراسم سالگرد شهید سلیمانی  شد و بر خلاف تصور دشمنان  باز هم راه او را پر رهروتر  کرد.

 
این کارشناس مسائل منطقه   تاکید کرد: این جنایت طبیعتاً  به معنی این هست که آنها به بن‌بست رسیده اند، مخصوصاً اربابان داعش و حامیان آمریکایی داعش که در این برهه زمانی در ماجرای غزه دچار بن‌بست هستند بنابراین راهی جز تسلیم و انجام چنین جنایاتی ندارند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار