کد خبر: ۲۳۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

حمله سایبری به زیرساخت‌های رژیم اشغالگر

روزنامه جروزالم پست روز سه شنبه اعلام کرد که خطوط ارتباطی با آمبولانس، پلیس و آتش‌نشانی در اسرائیل در نتیجه یک حمله سایبری مختل شده است.


به گزارش   شهدای ایران،روزنامه جروزالم پست روز سه شنبه اعلام کرد که خطوط ارتباطی با آمبولانس، پلیس و آتش‌نشانی در اسرائیل در نتیجه یک حمله سایبری مختل شده است.

روزنامه تایمز اسرائیل در گزارشی تکمیلی اعلام کرد که خطوط تلفن پلیس، آمبولانس و آتش‌نشانانی پس از سه ساعت اختلال بدون هیچ توضیحی فعالیت خود را از سرگرفتند.

براساس گزارش منابع عربی، هنوز گروهی مسئولیت این حملات را برعهده نگرفته است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار