کد خبر: ۲۳۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

بازار رهاست؛ درحق مردم اجحاف می‌شود

وزیر صمت در نامه ای تند به دو معاون خود از گلایه مکرر اعضای هیات دولت به رها بودن بازار و اجحاف در حق مردم خبر داد و تاکید کرد: همه انتظار دارند ما کاری انجام دهیم.

به گزارش شهدای ایران  به نقل از تسنیم، عباس علی آبادی وزیر صمت طی دستوری به دو معاون خود، فرهید زاده رئیس سازمان حمایت و شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات، ضمن انتقال گله مکرر اعضای هیات دولت از نابسامانی بازار، خواستار اقداماتی نظیر ارائه تحلیل کامل از وضعیت بازار و نظارت بر آن شد.

در نامه وزیر صمت به دو معاونش آمده است: «در جلسه هیات دولت مکرر گله می شود که بازار رهاست و در حق مردم اجحاف می شود و همه انتظار دارند ما کاری انجام دهیم. لازم است تحلیل درست و کاملی از وضعیت نظارت بر بازار ارائه شود. نقش اصناف، اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، تعزیرات، سازمان حمایت و بازرسان ما چیست؟»


بازار رهاست؛ درحق مردم اجحاف می‌شود

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار