بی رحمی رژیم صهیونیستی با زنان و کودکان فلسطینی

به گزارش شهدای ایران،شبکه تی آر تی روسیه با انتشار گزارشی، از قساوت و بی رحمی نظامیان رژیم صهیونیستی با زنان و کودکان فلسطینی خبر داد.
به نقل از شبکه تی آر تی، یک زن فلسطینی در آغاز گزارش می گوید: ای مردم ما مُردیم... ما را نجات دهید. ای مردم همه چیز ما را ویران کردند.
در ادامه این گزارش آمده است: رژیم صهیونیستی در جنایات خود علیه فلسطینی ها، استنثنایی برای زنان و کودکان قائل نیست بلکه حتی آنها را مقدم می دارد. از سال 2000 میلادی یعنی با آغاز انتفاضه الاقصی، 2270 کودک فلسطینی از جمله محمد الدره به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.
البته کودکان و زنان فلسطینی هدف جنایات شهرک نشینان صهیونیست نیز قرار می گیرند بطوریکه محمد ابو خضیر شانزده ساله به دست شهرک نشینان صهیونیست ربوده و شکنجه شد و شهرک نشینان علی الدوابشه هجده ماهه را زنده زنده آتش زدند.
مقامات رژیم صهیونیستی همچنین از آغاز انتفاضه الاقصی 20 هزار کودک فلسطینی و از آغاز سال 2022 میلادی 770 کودک فلسطینی را بازداشت کرده اند.
زنان فلسطینی در صدر فهرست اهداف اسرائیلی ها قرار دارند. بطوریکه زنان مدافع مسجد الاقصی همواره حملات نظامیان رژیم صهیونیستی قرار می گیرند. رژیم صهیونیستی از آغاز اشغال کرانه باختری و نوار غزه در سال 1967 حدود 16 هزار زن فلسطینی را که برخی کودک هستند بازداشت کرده است./قدسنا