کد خبر: ۲۳۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

توئیت بازیکن پرسپولیس برای حاج قاسم

به گزارش    شهدای ایران،محمد انصاری مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود به لغو دیدار تیم‌های سپاهان و الاتحاد به دلیل حاضر نشدن تیم عربستانی در زمین مسابقه به خاطر وجود تندیس شهید سلیمانی واکنش نشان داد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار