تهمت ناروا به حضرت سیدالشهدا (ع) و اصحابش!

شهدای ایران:سرویس سیاسی /روزنامه اصلاح طلب "اعتماد" طی یادداشتی وقیحانه به قلم وزیر ارشاد دولت موسوم به اصلاحات آورده است: «به هر حال، تصور اينكه حسين سيدالشهدا(ع) به دست كساني كشته شد كه پايبند نماز و مسجد و مناسك ديني نبودند، با دادههاي تاريخي سازگار نيست؛ بلكه برعكس قتل حسين سيدالشهدا(ع) و اصحاب و يارانش و به اسارتگرفتن زنان و فرزندانش و بعدها، به قتل رساندن پيروانش به بهانه يا انگيزه ديني و دينداري صورت گرفت... اين در حالي است كه اصحاب عاشورا به مناسك و اعمال ديني همچون نماز و پوشش و عمل طرف مقابل نميپرداخت و برعكس، اگر كسي متهم به نامسلماني و بيديني بود، حسين سيدالشهدا(ع) بود.»
درباره ادعای شرمآور و مغلطه گستاخانه فوق باید گفت؛ ما با جریانی روبهرو هستیم که به طرز آشکار قیام امام حسین(ع) را تحریف میکند. در حالی که هدف قیام حضرت اباعبدالله(ع) اصلاح انحرافاتی بود که در جامعه اسلامی رخ داده بود، این طیف مدعی است که ایشان و یارانشان کاری به مناسك و اعمال ديني طرف مقابل نداشته است و با این مغلطه تقلای پایمال کردن امر به معروف و نهی از منکر را دارد. اگر امام حسین(ع) و یارانشان بیتفاوت بودند، چرا تا آخرین قطره خون در راه اصلاح جامعه و بقای دین جنگیدند و مقاومت کردند؟
مدعیان اصلاحات وقتی میبینند نمیتوانند شبیه ائمه معصومین(ع) عمل کنند و درست در مقابل سیره ائمه(ع) عمل کردهاند، سعی در شبیه نشان دادن ائمه هدی(ع) به خود میکنند. روزی درس مذاکره از قیام عاشورا میگیرند و روزی دیگر متدینین جامعه و کسانی را که امر به معروف و نهی از منکر میکنند، اموی میخوانند. آنها به این دلیل که خودشان تهی و التقاطی هستند به قیام حسینی و حضرت امام حسین(ع) تهمت ناروا میزنند.
این وضعیت طیفی است که در سال 88 عزای امام حسین(ع) را هتک حرمت کردند، برای قدرت گرفتن و جذب هوادار هر اقدام ضد اخلاقی را مباح میشمردند، مدعی امکان نقد پیامبر(ص) بودند، غرق در زندگی اشرافی و تجملگرایی هستند، بیتالمال مسلمین را هدر داده و نماد باندبازی و رانتخواری و خویشاوندسالاری هستند و افراد ناصالح و نااهل به پستهای مدیریتی گماشتند.
افزون بر این، مدعیان اعتدال و اصلاحات پایهگذار بسیاری از مفاسد اقتصادی، تعطیلی کارگاهها و کارخانهها، بیکاری کارگران و ضربه به معیشت مردم بودند. فساد بزرگ 15 هزار میلیاردی در «صندوق ذخیره فرهنگیان»، برادر و دستیار روحانی، برادر معاون اول روحانی (جهانگیری)، داماد و دختر و پسر چند وزیر در دولت برجام و دیگر هیچ، حیف و میل 18 میلیارد دلار ارز به همراه واگذاری نامشروع و توأم با زدوبند برخی کارخانهها و واحدهای تولیدی بزرگ دولتی (ماشینسازی تبریز، آلومینیوم المهدی، نیشکر هفتتپه، کشت و صنعت مغان و...) در دولت اصلاحطلبان اتفاق افتاد و قوه قضائیه با وجود کارشکنی و تهدیدهای امثال روحانی و دیگران، پای مفسدان کلان را به دادگاه کشاند.