ترویج "بهاییت" برای دانش آموزان سوم دبستان در لفافه جشن "نماز در مسجد" با پخش "دفترچه های انتحاری"!

شهدای ایران:سرویس سیاسی/با گرفتن هزینه آزاد دانش آموزان پسر برای جشن نماز به مسجد برده میشوند ابتدا با کتاب های قرآن درسی اشان عکس گرفته میشود و سپس دو رکعت نماز بدون وضو (وحتی بدون اشاره به اینکه نماز وضو هم دارد ) عکس نماز هم گرفته میشود خلاصه اینکه مدارک برای ارسال به اداره مهیا میشود .و مو لای درز کار مدرسه غیر دولتی فلان و مدیر به ظاهر مذهبی هم نمی رود .
و بعد بلافاصله بچه ها در عرض نیم ساعتی که مسجد هستند بی وقفه مورد پذیرایی خوراکی های غربی قرار میگیرند (اسنک پفک هندی و کیک و آبمیوه )به صورتی که کلا حواس بچه ها از صحن و فضای معنوی مسجد پرت شود .و در پایان دفترچه مذکور به عنوان هدیه و در واقع به قصد جایگزین قرآن به بچه ها داده میشه و توضیحات لازم هم در مورد نحوه استفاده داده میشود .و سپس از طریق نماینده کلاس و کانال واتسابی مادران که فعالیت های مشکوک قبلی هم داشتن خیلی شیک و مجلسی به سمت بهاییت راهنمایی می شوند .دفترچه ای که با هیچ بنام خدایی هم شروع نشده بود .ودر توضیحات نماینده بهایی کلاس و مادران آمده بود که بچه ها هر روز از داشته ها و دارایی هایشان (ونه حتی اسمی از نعمت های خدا و نه کلمه خدا هم در این توضیحات یک صفحه ای بکار برده نشده بود ) بنویسند و در مورد اشتباهات هر روزه شأن هم بنویسند .و بیایند و در کلاس بگویند .تفتیش عقاید و مجبور کردن بچه ها به اعتراف به گناه و اشتباهاتشان در جمع .و این دفترچه که قرار بود فقط داشته های مادی در اون ذکر شود و ...
و جالب این بود که این دفترچه بی نام و نشان که هیچ مجوز چاپ و نشری هم نداشت به راستی قرار بود جایگزین درس و زنگ قرآن باشد .و جالبتر اینکه همه این ها و بیشتر که مجالش اینجا نیست در مدارس غیر دولتی مهم و در نظام آموزش و پرورش اسلامی به همین راحتی جریان دارد ......