کد خبر: ۲۳۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت و گو با شهدای ایران:

دیپلماسی اقتصادی یکی از اقدامات مهم دولت است/ دولت باید با دستگاه های دیگر هماهنگ باشد

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، دولتی انقلابی است، بر دیپلماسی اقتصادی یه عنوان یکی از اقدامات مهم دولت تأکید کرد.

عبدالعلی رحیمی مظفری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران  در خصوص نقاط قوت و ضعف دولت در دو سال گذشته  اظهار کرد: نخست باید یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی بداریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: دولت سیزدهم در حوزه های مختلف اقدامات خوبی انجام داده است که برخی از این تحولات در میان مدت و طولانی مدت نتیجه خواهد داد. 

رحیمی مظفری تأکید کرد:  دولت در بحث رونق و رشد تولید در راستای بازگشت کارخانجات و مراکز صنعتی تعطیل و نیمه فعال به چرخه تولید اقدامات بسیار خوبی انجام داده است و این اقدامات باید با سرعت بیشتری انجام شود. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضور دولت در کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی یکی دیگر از حرکت ها در راستای نشان دادن عزم دولت در توقف روند گذشته دولت ها در تبدیل حوزه مالیات،  منبعی درآمدزا برای دولت است،  تصریح کرد:  برخورد با فراریان مالیاتی هم یکی از اقدامات مهم دولت است. 

رحیمی مظفری با بیان اینکه دیپلماسی اقتصادی یکی از اقدامات دیگر دولت است،  اضافه کرد:  دولت سیزدهم دنبال توسعه تعاملات اقتصادی با کشورهای منطقه است و یک اقدام زیربنایی مهم به حساب می آید. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه دولت سیزدهم تعاملات خوبی با مجلس شورای اسلامی دارد،  اظهار کرد:  قوای سه گانه باید تعاملات بیشتری در راستای حل مشکلات کشور داشته باشند. 

انتهای پیام/

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار