کد خبر: ۲۳۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

هشدار کتائب حزب‌الله عراق به نیرو‌های آمریکایی

کتائب حزب الله عراق به نیرو‌های نظامی آمریکا در این کشور هشدار داد و تاکید کرد که پروژه‌های مخرب این نیرو‌ها در منطقه را بر هم خواهد زد.

 به گزارش   شهدای ایران، کتائب حزب‌الله عراق شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای درباره تحرکات نیرو‌های آمریکا در عراق اعلام کرد که تحرکات کاروان‌های نظامیان اشغالگر آمریکا در برخی شهر‌های عراق گواه روشنی بر استکبار و اهداف دشمن برای حفظ نیرو‌های رزمی متجاوز خود در کشور است.

بر اساس این بیانیه، این نیرو‌ها از نظر تجهیزات و تعداد در مقایسه با آنچه که ارتش آمریکا قبل از اینکه در سال ۲۰۱۱ با شکست اخراج شد برتری ندارند، ضمن آنکه توانایی روزافزون مقاومت اسلامی نسبت به آن زمان افزایش یافته و از توان خود فراتر رفته است.

کتائب حزب الله عراق تصریح کرد که آن‌ها بدانند که خودنمایی نفعی برایشان نخواهد داشت و چنانچه مقاومت تصمیم بگیرد وارد نبرد شود، تمام نقشه‌های مخرب آن‌ها را در منطقه نابود خواهد کرد تا عراق آخرین سنگر آن‌ها در دنیای چند قطبی باشد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار