کد خبر: ۲۳۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

 امیرعبداللهیان با نخست وزیر ژاپن دیدار کرد

حسین امیرعبداللهیان که به منظور بازدید رسمی و دیدار با مقامات ارشد ژاپن، یکشنبه شب به وقت محلی وارد توکیو شد با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

به گزارش  شهدای ایران ،وزیر امور خارجه کشورمان امروز (دوشنبه) با فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن دیدار و گفت‌وگو کرد.


پیش از این دیدار حسین امیرعبداللهیان با یوشیماسا هایاشی وزیر امور خارجه و کاتسونوبو کاتو وزیر بهداشت، کار و رفاه اجتماعی ژاپن دیدار و در مورد آخرین وضعیت روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و تحولات بین المللی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.


سفر وزیر امور خارجه کشورمان به توکیو همزمان با سالگرد بمباران اتمی هیروشیما و ناگازاکی در سال 1945 توسط ایالات متحده آمریکا که منجر به یک فاجعه انسانی گسترده در این دو شهر شد، صورت گرفته است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار