کد خبر: ۲۳۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

آواربرداری در شهرک احمدیه همچنان ادامه دارد

سخنگوی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت آواربرداری و جستجوی برای یافتن افرادی که زیر آوار در شهرک احمدیه منطقه ۱۹ بودند، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش   شهدای ایران ،عبدالمطهر محمدخانی در گفتگو با همشهری آنلاین در این باره توضیح داد: تاکنون پیکر دو پلیس، یک همکارمان در سامانه ۱۳۷ و یک کارگر ساختمانی از زیر آوار بیرون کشیده شده است و همچنان عملیات آواربرداری ادامه دارد.

او گفت: ما منتظر یافتن آقای رزاقی همکارمان در منطقه ۱۹ هستیم تا بتوانیم او را پیدا کنیم.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات جستجو و آواربرداری از همان ساعات اولیه شروع و همچنان ادامه دارد، گفت: امیدواریم که این همکارمان را هر چه سریعتر از زیر آوار خارج کنیم. 

محمدخانی درباره شکل ریزش ساختمان‌ها نیز توضیح داد: آنجا پنج ساختمان وجود داشته که ساختمان اول در حال تخریب بوده که سه ساختمان بغلی کج شده و ساختمان پنجم دچار ریزش شدید می‌شوند. 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار