تبرئه آمریکا و تخطئه ایران/حد ادراک و التزام مدعیان اصلاحات به «وحدت و تفاهم و قانونگرایی و...

شهدای ایران:سرویس سیاسی/پادوهای آمریکا در داخل همچنان طبق خواست این رژیم، آمریکا را تبرئه و ایران را تخطئه میکنند.
روزنامه هممیهن دیروز نوشت: «برجام و سرنوشت آن یک چیز را ثابت کرد؛ اینکه تا حدی از وحدت و تفاهم و قانونگرایی و شفافیت و درک مشترک از منافع ملی نباشد، هیچ سیاستی منجر به نتیجه نخواهد شد. ادامه وضعیت کنونی نیز آب در هاون کوبیدن است.»
حد ادراک و التزام مدعیان اصلاحات به «وحدت و تفاهم و قانونگرایی و شفافیت و درک مشترک از منافع ملی» این بود که منتقدان برجام را به جهنم حواله دهند و با دهها برچسب و اهانت بنوازند، امضای کری را تضمین اعلام کنند، کشور و ظرفیتهای ملی را پای بهانهجوییها و وعدههای پوچ آمریکا معطل بگذارند و صدها کارخانه را به تعطیلی بکشانند، به جای اعتراض و عمل متقابل نسبت به خباثت و کارشکنی غرب علیه ملت ایران در برجام، آنقدر نقض عهد غرب را توجیه کنند که دشمن به ترور سردار سلیمانی و دکتر فخریزاده تشویق شود و تحریم را دو برابر کند، به موگرینی تضمین دهند که حتی در صورت خروج آمریکا از برجام، ایران از توافق هستهای خارج نخواهد شد، بعد هم همصدا با ترامپ بر مذاکره دلخواه آمریکا با واگذاری قدرت موشکی و نقشآفرینی منطقهای ایران تأکید کنند، در داخل نیز با سوءمدیریت عمدی به تحریم اثرگذاری بیشتر بدهند و هماهنگی صددرصدی با ترامپ علیه ایران داشته باشند، 30 میلیارد دلار ذخایر ارزی را به حلقوم رانتخواران بریزند و 60 تن طلا (سکه) را حیف و میل کنند، به اقتصاد کشور رکود و تورم سرسام آور را تحمیل کنند، جان و معیشت مردم را معطل برجام و FATF کنند و... امروز هم با وجود اقدامات و موفقیتهای دولت بدون برجام و FATF بگویند ادامه وضعیت کنونی نیز آب درهاون کوبیدن است! و از نظر اینها همانطور که بارها گفتهاند، باید از توان موشکی و نفوذ منطقهای ایران (برجام 2 و 3) دست بکشیم، آمریکا هم تضمینی برای رفع تحریم ندهد! و بشویم لقمهای آسان برای بلعیده شدن! برخورد با این شبکه خائن و وطنفروش و قاتل امنیت روانی مردم ضرورتی فوری است.