عصبانیت مدعیان اصلاحات و رسانههای ضدانقلاب از تغییر در شبکه نمایش خانگی!

شهدای ایران:سرویس فرهنگی/مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون ساماندهی تولیدات شبکه نمایش خانگی به مذاق رسانههای طیف مدعی اصلاحات یا همان جریان غربگرا خوش نیامده و روزنامههای هممیهن و سازندگی روز گذشته در صفحه اول خود به این مصوبه حمله کردند.
نکته قابل تامل اینکه شبکه سلطنتی بیبیسی نیز به این مصوبه واکنش نشان داد و به برجستهسازی برخی اظهارنظرهای مخالفین این مصوبه از جمله سلبریتیها پرداخت.
این در حالی است که هنجارشکنی برخی تولیدات شبکه نمایش خانگی در سالهای اخیر به قدری واضح و آشکار شده که صدای همه اشخاص دغدغهمند در حوزه فرهنگ را بلند کرده و بسیاری از خانوادهها نگران تاثیرات مخرب برخی از محصولات این شبکه بر فرزندانشان هستند.
ترویج بیعفتی و روابط نامناسب دختر و پسر، دیالوگهای رکیک و جنسی، استفاده ابزاری از بانوان با پوششهای ناهنجار برای دیده شدن، تبلیغ فرهنگ تجمل و مصرفگرایی، تضعیف چهارچوبهای خانواده، نمایش چهره منفی از دین و افراد متدین، سیاهنمایی وضعیت جامعه ایرانی و تزریق روحیه یاس و ناامیدی از جمله مواردی است که مصادیق آنها در تولیدات شبکه نمایش خانگی آشکار است و حتی اقدام اخیر شورای انقلاب فرهنگی برای کنترل این ناهنجاریها را میتوان دیرهنگام ارزیابی کرد.
بیشتر بسترها و سکوهای نمایش خانگی علیرغم اینکه گفته میشود از مراجع ذیصلاح و قانونی کشور مجوز فعالیت دارند و تلاش میکنند که موازین اسلامی و انسانی را رعایت کنند اما به دفعات دیده شده است که محصولات ارائه شده در آنها نه تنها موازین اسلامی و ایرانی را زیرپا گذاشتهاند بلکه فراتر از آن عمل میکنند و به ترویج بیبندوباری و ابتذال در جامعه دست میزنند.