تیمهای جنگ روانی پنتاگون و بریتانیا در حال تحریک ناراضیان داخل روسیه

به گزارش شهدای ایران،موقت ولی مهم: آخرین ارزیابیها حاکی است در حالی که ستاد کل ارتش و وزارت دفاع روسیه طرحهای سرکوب واگنر را مرور و هماهنگیها را انجام میدهند و FSB با سرعت و عجله در حال تلخیص و جمعبندی آخرین گزارشهای واجد طبقهبندی درباره سران و افراد موثر گروه واگنر است، تیمهای جنگ روانی پنتاگون و وزارت دفاع انگلستان (بریتانیا) که مدت زیادی است در اوکراین مستقر هستند، ضمن تماس مستمر با مقامات ارشد پایتختهای خود، در حال بهروز رسانی نحوه هدایت افکار عمومی خود و سنجیدن فضا برای تحریک ناراضیان در داخل روسیه هستند.
در شرایطی که سیا و MI6 پیگیر به خط کردن منابع خود در مسکو هستند، همزمان اف.بی.آی و MI5 در حال ردگیری تحرکات سرویس اطلاعات خارجی روسیه هستند که دستورالعملهای خود برای توجیه سلولهای خفته در لندن و شهرهای مهم امریکا، فرانسه و آلمان را دنبال میکنند!
پینوشت: نبرد دستگاههای اطلاعاتی روسیه و غرب، تکلیف این دور را روشن خواهد کرد. در این اثنا، موساد نیز در حال برنامهریزی برای ضربه تازهای به سرفرماندهی جبهه مقاومت است!
*سعید شهرابی فراهانی/تحلیل گر سیاسی،امنیتی،بین الملل