کد خبر: ۲۳۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

جریمه ورود آقایان به واگن بانوان در امارات

به گزارش  شهدای ایران،‌ یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری در صفحه توئیتر خود نسبت به جداسازی واگن‌های مترو واکنش نشان داد و نوشت:

در متروی امارات علاوه بر تفکیک و مناسب‌سازی واگن‌ بانوان روی شیشه اطلاع داده‌اند "100 درهم جریمه آقایانی که وارد واگن خانم‌ها شوند"

شهرداری تهران با پرده جداکننده مترو بدنبال فرهنگ‌سازی است،

هنوز چند پله از امارات در کار سلبی عقبه

گفتم در جریان باشید نگید اینکارا فقط تو ایرانه!

جریمه ورود آقایان به واگن بانوان در امارات

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار