کد خبر: ۲۳۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰

دستگیری سارقان خشن جاده بهشت‌زهرا(س)

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان خشن جاده بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: متهمان به جرم خود معترف شدند.

به گزارش  شهدای ایران ، رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان خشن جاده بهشت زهرا (س) خبر داد و گفت: متهمان به جرم خود معترف شدند.
 
 به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت، اظهار کرد: چندی قبل مرد جوانی به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، راننده تاکسی اینترنتی هستم و ۳ نفر را به عنوان مسافر به مقصد بهشت زهرا (س) سوار کردم؛ در مسیر بودیم که مردان جوان با تهدید چاقو ۵ میلیون ریال ن پول و تلفن‌همراهم را به سرقت بردند و من را هدف ضرب و جرح قرار دادند.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند متهمان اتباع کشور‌های همسایه هستند که به ایران آمدند و دست به اعمال مجرمانه زده‌اند.
 
وی افزود: کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران ردیابی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.
 
این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه نهم بلافاصله هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از راننده‌های خودرو‌های عبوری و تاکسی اینترنتی به مقصد بهشت زهرا (س) اعتراف کردند که مال باختگان در مواجه حضوری موفق به شناسایی آن‌ها شدند.
 
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار