کد خبر: ۲۳۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

علیرضا دبیر پای خود را به جراحان سپرد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز پای خود را مورد عمل جراحی قرار داد.

به گزارش  شهدای ایران به نقل از فارس، این جراحی توسط دکتر کیهانی فوق تخصص جراحی زانو و عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی انجام شد.

با توجه به فشارهایی که در دوران تمرینات کشتی و قهرمانی بر روی زانوهای علیرضا دبیر وارد شده بود، دو زانوی وی دچار انحراف گشته بود، به گونه‌ای که درد روی زانوها باعث مشکلاتی در راه رفتن رئیس فدارسیون شده بود و با تشخیص پزشک متخصص هر چه زودتر و برای جلوگیری از صدمات احتمالی باید مورد عمل جراحی قرار می گرفت.

دبیر پس از دو ماه دوران نقاهت، می باید زانوی دیگر پای خود را به تیغ جراحی بسپارد.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار