کد خبر: ۲۳۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

 احمدی نژاد بعد از چندماه بالاخره آفتابی شد!

به گزارش  شهدای ایران،دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری از وی که گفته شده مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، در خبری با عنوان سنگ صبور مردم نوشته است: احمدی نژاد طی ده سال اخیر به طور مستمر و هر روزه، پیش از عزیمت به محل کار یا دانشگاه، با مردمی که از نقاط مختلف کشور به میدان ۷۲ نارمک مراجعه می‌کنند، ملاقات کرده و ضمن توجه به سخنان، خواسته‌ها و مسائل آن‌ها، در حد توان اهتمام خود را مصروف حل مشکلات مردم می‌نماید. 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار