جیره اپوزیسیون قطع شد و افتادند به جان هم!
به گزارش شهدای ایران ، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت:
این وسط بازنده بزرگ علی کریمی بود که از کاخ نشینی رسید به پناهندگی و فرخ نژاد که داشت خوب پولی در میوورد در ایران حالا اونجا باید سماغ بمیکه ، و بقیه سلبریتی ها و دوزاریهاکه این مدت یک بار نه به خشونت نگفتن و بدتر جوونها رو تحریک کردن
