کد خبر: ۲۳۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

جیره اپوزیسیون قطع شد و افتادند به جان هم!

به گزارش  شهدای ایران ، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت:

این وسط بازنده بزرگ علی کریمی بود که از کاخ نشینی رسید به پناهندگی و فرخ نژاد که داشت خوب پولی در میوورد در ایران حالا اونجا باید سماغ بمیکه ، و بقیه سلبریتی ها و دوزاریهاکه این مدت یک بار نه به خشونت نگفتن و بدتر جوونها رو تحریک کردن


جیره اپوزیسیون قطع شد و افتادند به جان هم!

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار