کد خبر: ۲۳۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵
امام جمعه علی آباد کتول در گفت و گو با شهدای ایران عنوان کرد؛

اُنس با قرآن کریم سپری مستحکم در برابر توطئه‌های نرم دشمن

امام جمعه علی آباد کتول ادامه داد: فرصت طلایی شب‌های قدر در حال گذر است و باید بهترین بهره را از لیالی قدر با احیا گرفتن و تلاوت با قرآن کریم ببریم.

حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران  همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امشب دومین شب از شب‌های قدر، شب شهادت امام علی (ع) است.

امام جمعه علی آباد کتول ادامه داد: فرصت طلایی شب‌های قدر در حال گذر است و باید بهترین بهره را از لیالی قدر با احیا گرفتن و تلاوت با قرآن کریم ببریم.

حجت الاسلام مهدی نژاد تأکید کرد: لیالی قدر، بهترین فرصت خودسازی است و خداشناسی و خودشناسی راهی به سوی خودسازی و کمال است.

اُنس با قرآن کریم سپری مستحکم در برابر توطئه‌های نرم دشمن

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به اینکه اُنس با قرآن کریم سپری مستحکم در برابر توطئه‌های نرم دشمن است، تصریح کرد: جامعه باید اُنس بیشتری با قرآن کریم داشته باشد.

حجت الاسلام مهدی نژاد افزود: غسل، زیارت امام حسین (ع)، احیا گرفتن از جمله اعمال مهم در شب‌های قدر است، لیالی که سعادت آینده انسان را رقم می‌زند.

امام جمعه علی آباد کتول با بیان اینکه شهادت امام علی (ع) در محراب خانه خدا اوج رستگاری بود، اظهار داشت: شهادت در راه خدا، رستگاری بشر را در پیشگاه خداوند متعال رقم می‌زند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار