تقلا برای شرارتی دیگرباره با چاشنی مسمومیتها/وحشتافکنی و تحریف واقعیات/لزوم برخورد فوری اطلاعاتی و قضایی

شهدای ایران:مدعیان اصلاحات در امتداد شبکه دشمنان خارجی انقلاب، جنگ روانی گستردهای را با «مسمومیتهای سریالی» آغاز کردهاند و با وحشتافکنی و تحریف واقعیات، راهانداختن آشوب را دنبال میکنند.
روزنامه هممیهن دیروز نوشت: «مسمومیت دانشآموزان و دانشجویان با گاز ناشناخته وارد مرحله جدیدی شده است. در شرایطی که مسئولان دولتی از هرگونه اظهارنظری درباره این موضوع خودداری میکنند و وزارت بهداشت و وزارت آموزشوپرورش، اطلاعرسانی را بهجای دیگری واگذار کردهاند، خبرهای رسیده حکایت از وضعیت بحرانی در مراکز درمانی و اورژانس تهران دارد. آنطور که بررسیهای هممیهن از مسئولان و کارکنان اورژانس نشان میدهد، مسمومیتها روز چهارشنبه هفته گذشته از ساعت 10:30 تا 11 صبح بهطور همزمان آغاز و بحرانیترین روز برای مراکز درمانی و اورژانس تهران ثبت شد. نزدیک 200 نفر از دانشآموزان و معلمان مدارس غرب و شرق تهران به مراکز درمانی منتقل، تعدادی در آیسییو بستری و تعدادی هم 20 دقیقه بعد از انتقال مرخص شدند. سرگیجه، سردرد، زجر تنفسی، گرفتگی و بیحسی عضلات و علائم نورولوژی، در میان مسمومشدگان گزارش شد و برخی از پزشکان نگران شرایط در هفته پیشرو هستند. آنها میگویند، عامل مسمومیت احتمالاً گازهای ترکیبی بوده است.»
شبکه داخلی پشتیبان اغتشاش به همراه معارضان خارجی انقلاب به دنبال شکست سنگین در جنگ ترکیبی، تقلای شروع مرحله دیگری از این جنگ را با اسم رمز «مسمومیتهای سریالی» دارند و به رعبافکنی و القای وضعیت بحرانی مشغولاند. طیف حامی آشوب مدعی اصلاحات در سایه عدم پیگرد امنیتی و قضایی موفقیتها و دستاوردها را سانسور و با اتهام زدن به نظام اسلامی و هدف قرار دادن امنیت روانی مردم برای اغتشاش و ناامنی زمینهسازی میکند. لازم است با برخورد فوری اطلاعاتی و قضایی، از شرارت دیگرباره معاندان مدعی اصلاحطلبی پیشگیری کرد.