کد خبر: ۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

خانواده‌های شهدای سپاه علی ‌بن‌ ابی طالب(ع) تجلیل شدند

همایش تجلیل از خانواده‌های شهدای سپاه علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) در «حسینیه ثارالله» ستاد سپاه استان قم برگزار شد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این همایش از پدران شهیدان شکارچی، سلیمانی، غلامی شهروز و خبیر و فرزندان شهیدان موسوی نژاد، احمدی تبار،عاصمی و جمراسی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

سردار مهدوی ‌نژاد "فرمانده سپاه علی‌بن‌ابی طالب"(ع) در این همایش با اشاره به «عملیات مرصاد» گفت: در عملیات مرصاد، خداوند به واسطه رزمندگان اسلام یک سیلی محکمی بر صورت دشمنان اسلام نواخت و این سیلی‌ها هنوز هم ادامه دارد.امروزه مسعود رجوی به جبهه کفر پیوسته است جبهه ‌ای که آمریکا آن را رهبری می‌ کند.

وی ادامه داد: امروز کسانی که در داخل، این کشور را با شعب ابی طالب مقایسه می کنند و ته دل مردم را نسبت به مسائلی از قبیل تحریم ‌ها و جنگ خالی می‌ کنند و اینگونه وانمود می‌ کنند که ما در مقابل آمریکا چاره‌ای جز تسلیم نداریم، جزو منافقین هستند.

سردار مهدوی ‌نژاد با بیان اینکه امروز به دلیل برخورداری از تجهیزات نظامی پیشرفته و رزمندگان جان بر کف از هرگونه تهدیدی ترسی نداریم، اظهار داشت: تمام تحرکات دشمنان ما در خلیج فارس در حال رصد است و کوچکترین اقدام آنان از منظر ما پنهان نیست.ناوهای دشمن در خلیج فارس و دریای عمان را کاملاً زیر نظر داریم و می ‌دانیم که چگونه در روز موعود این ناوها را به آهن پاره‌هایی تبدیل کنیم که مایه ذلت و خواری آمریکا در جهان شود.

وی ادامه داد: آنهایی که نسبت به قدرت موشکی کشور آگاهی دارند و می‌ دانند که در صورت بروز کوچکترین خطایی از سوی رژیم صهیونیستی، دیگر اثری از این رژیم در زمین باقی نخواهد ماند، چرا باید ایران را در شعب ابی ‌طالب بدانند.

سردار مهدوی ‌نژاد گفت: سپاه هرگز از دفاع از انقلاب اسلامی دست برنمی ‌دارد و این دفاع منحصر به زمان و مکان خاصی نیست و نخواهد بود.

دراین مراسم آیت‌الله كعبی نیز حضور داشت.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار