ملت ایران دیگر اجازه حضور خاندان پهلوی را به کشور نمی دهد/کنفرانس مونیخ به دنبال ناامنی در امور داخلی کشورها

حسن آصفری نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران،در خصوص کنفرانس مونیخ، گفت: متاسفانه شعار کنفرانس مونیخ امنیت است، اقدام کنفرانس مونیخ ماهیت این کنفرانس را به ویژه در بین ملت ایران و منطقه زیر سئوال برد.
نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی افزود: کنفرانس مونیخ امسال افرادی را دعوت کرده بود که دشمنی آنها با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران اثبات شده است.
آصفری ادامه داد: همه این افراد ضد انقلاب که در کنفرانس مونیخ شرکت کردند، از گذشته دشمنی خود را با ملت ایران به اثبات رسانده اند و این دشمنی را به ویژه در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران نشان دادند.
نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شورا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امثال رضا پهلوی که امروز کنفرانس مونیخ را مورد حمایت خود قرار داده است در زمانی که جنگ تحمیلی علیه ایران رخ داد امثال اینها در دفاع از ملت ایران سکوت کردند و حتی کشورهایی که عضو کنفرانس مونیخ هستند در آن دوران واکنشی نسبت به تهاجم رژیم بعثی علیه ایران نشان ندادند.
آصفری بیان کرد: خود آلمان یکی از کشورهای مهم در کنفرانس مونیخ است در دوران جنگ تحمیلی مواد شیمیایی را در اختیار رژیم بعث عراق قرار داد، فرانسویها توپ های ۵۷ میلیمتری را در اختیار رژیم متجاوز قرار دادند.
وی تصریح کرد: این کشور هایی که امروز عضو کنفرانس مونیخ هستند، طی دهههای اخیر از هیچ تلاشی علیه ملت ایران دریغ نکردندـ فرانسه ای که امروز جزو دعوت کنندگان منافقین وسط انقلاب ها به کنفرانس مونیخ است کارنامه ای قطور در حمایت از ضد انقلاب و منافقین علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شورا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همین کشورهای امسال آلمان و فرانسه که امروز در کنفرانس مونیخ شرکت داشتند منافقین را از لیست تروریستها خارج کردند و این کشورها تحریمهای ناجوانمردانه را علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تصویب کردند و این تحریم ها حتی شامل دارو و مواد غذایی می شود.
آصفری بیان کرد: همیشه امسال رضا پهلوی تشویق کننده اروپایی ها و آمریکایی ها در افزایش تحریمهای ظالمانه علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران بودند و امثال اینها بیشتر به دنبال قدرت هستند و دلشان به حال ملت ایران نمی سوزد.
نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شورا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امثال رضا پهلوی امروز با حمایت از جریان اغتشاشات و موج تحریم تا علیه نظام جنهوری اسلامی و ملت ایران، فکر مجدد غارت منابع ملی را همانند دوران فرار شاه ملعون در سر دارند.
آصفری تصریح کرد: همین پدر و پسر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و منابع کشور را به غارت بردند و کشورهای آمریکایی و اروپایی از آنها حمایت کردند.
نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به اینکه اعضای کنفرانس مونیخ اگر دنبال حقیقت هستند چرا بحث اموال بلوکه شده ایران را مطرح نمیکنند.
آصفری با بیان اینکه کنفرانس مونیخ با اقداماتی که انجام داده است نشان داد که اصلاً دنبال بحث امنیت نیست، اضافه کرد: کنفرانس مونیخ دخالت در امور داخلی کشورها را در دستور کار خود قرار داده است،.
نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شورا در مجلس شورای اسلامی افزود: کنفرانس مونیخ شعار امنیت را فراموش کرده و دنبال ناامنی در امور داخلی کشورهاست و ماهیت شرکت کنندگان در کنفرانس مونیخ مخصوصاً برای جمهوری اسلامی و ملت ایران و ملتهای منطقه مشخص است که آنها دنبال ایجاد ناامنی در مورد داخلی کشورها هستند.
آصفری تصریح کرد: خاطرات تلخ ملت ایران از خاندان پهلوی، باعث شده تا ملت ایران دیگر اجازه حضور اینها را در کشور ندهند، امروز آمریکایی ها از این ناراحت هستند که آن جایگاه غارتگری را که در دوران رژیم پهلوی داشتند از دست داده اند و امکان بازگشت برای آنها وجود ندارد.
نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کنفرانس مونیخ، شوی تبلیغاتی به اصطلاح امنیتی بود و این ملت ایران را نسبت به اینها بیش از گذشته بد بین می کند.