کد خبر: ۲۳۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

چرا این روزا کسی فیلم و عکس از زاینده رود نمیزاره؟

به گزارش    شهدای ایران، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت:

راستی چرا این روزا کسی فیلم و عکس از زاینده رود پرآب نمیزاره!؟

فقط بلدن موقعی ای که خشک میشه برن وسط رودخونه قیافه هاشون رو شبیه غروب مورچه خورت کنن و عکس بندازن و زنجه موره راه بندازن...


چرا این روزا کسی فیلم و عکس از زاینده رود نمیزاره؟

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار