کد خبر: ۲۳۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

آیت الله جنتی در ریاست مجلس خبرگان ابقا شد

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز هیئت رئیسه سابق را ابقا و تنها "حسینی‌بوشهری" را در جایگاه نایب رئیس دوم جایگزین "موحدی‌کرمانی" کردند.

به گزارش  شهدای ایران  به نقل از تسنیم، با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله احمد جنتی، بار دیگر به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد.
 
براساس آیین نامه داخلی مجلس خبرگان رهبری، انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون‌های آن، هر دو سال یکبار برگزار می‌شود.

در رای‌گیری امروز، سیدابراهیم رئیسی و سیدهاشم حسینی بوشهری به ترتیب به عنوان نایب  رئیس اول و دوم  و سیداحمد خاتمی و عباس کعبی نیز مجدداً به عنوان منشیان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

تنها تغییر این دوره هیئت رئیسه، جایگزینی حسینی‌بوشهری بجای آیت الله موحدی‌کرمانی در جایگاه نائب رئیس دوم بود.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار