مادر شهیدان بابائی جاپلقی به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان «بابائی جاپلقی» از شهدای شهرستان اراک، پس از تحمل سالها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شهدای ایران ، «صدیقه دهقان» مادر شهیدان «محمدصادق و علیرضا بابائی جاپلقی» از شهدای شهرستان اراک در استان مرکزی، پس از تحمل سالها دوری از فرزندان شهیدش، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندانش شتافت.
شهید «محمدصادق بابائی جاپلقی» در سال ۱۳۳۶ و برادرش «علیرضا بابائی جاپلقی» در سال ۱۳۴۳ در اراک متولد شدند و در سالهای ۱۳۶۶ و ۱۳۶۳ در عملیات کربلای ۵ و منطقه شرق دجله به شهادت رسیدند.