کد خبر: ۲۳۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
متهمان آشوب شنبه در حرم امام!؛

تجدید میثاق اعضای تشکل حامی فتنه با آرمان های امام!/خاتمی در داخل ضریح حرم!/حرم حضرت روح الله ملک شخصی سید حسن؟!/آمده اند با چه چیزی بیعت کنند؟+عکس

آنچه در این زمینه قابل تامل است ،حضور اعضای این تشکل حامی فتنه به خصوص سید محمد خاتمی از سران فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 در داخل ضریح  حرم حضرت روح الله  آن هم به دعوت سید حسن خمینی است که معلوم نیست این فرد چه سمتی در این نظام دارند آیا  رهبر است،رئیس جمهور است،رئیس مجلس است،رئیس قوه قضائیه است و... که اجازه ورود به ضریح منور آن عزیز سفر کرده را پیدا  کرده اند؟

  شهدای ایران:سرویس سیاسی/اعضای تشکل اصلاح طلب  حامی فتنه 88 (مجمع روحانیون مبارز ) با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)  که خبر  آن را سایت جماران وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام، آن را با ذوق زایدالوصفی پوشش داده است، با آرمان های امام (س) تجدید میثاق کردند!!!البته معلوم نیست این جماعت کدام عمل و خط مشی شان با آرمان های امام شهیدان  همخوانی دارد که رفته اند برای تجدید میثاق....!!؟

تجدید میثاق اعضای تشکل حامی فتنه با آرمان های امام!/خاتمی در داخل ضریح حرم!/حرم حضرت روح الله ملک شخصی سید حسن؟!+تصاویر
تجدید میثاق اعضای تشکل حامی فتنه با آرمان های امام!/خاتمی در داخل ضریح حرم!/حرم حضرت روح الله ملک شخصی سید حسن؟!+تصاویر

 آنچه در این زمینه قابل تامل است ،حضور اعضای این تشکل حامی فتنه به خصوص سید محمد خاتمی از سران فتنه آمریکایی - اسرائیلی 88 در داخل ضریح  حرم حضرت روح الله  آن هم به دعوت سید حسن خمینی نوه حضرت امام است که معلوم نیست این فرد (خاتمی) چه سمتی در این نظام دارند آیا  رهبر است،رئیس جمهور است،رئیس مجلس است،رئیس قوه قضائیه است و... که اجازه ورود به ضریح منور آن عزیز سفر کرده را پیدا  کرده اند؟


تجدید میثاق اعضای تشکل حامی فتنه با آرمان های امام!/خاتمی در داخل ضریح حرم!/حرم حضرت روح الله ملک شخصی سید حسن؟!+تصاویر

در این زمینه به نظر می رسد؛ این عمل سید حسن نوعی دهن کجی به نظام و انقلاب و آرمان های امام راحل  بوده  و شاید هم این حرم را ملک شخصی خود می داند که به این سهولت نه تنها از این جماعت استقبال بلکه آنها را به داخل ضریح نیز هدایت کرده است ....!!!

تجدید میثاق اعضای تشکل حامی فتنه با آرمان های امام!/خاتمی در داخل ضریح حرم!/حرم حضرت روح الله ملک شخصی سید حسن؟!+تصاویر
تجدید میثاق اعضای تشکل حامی فتنه با آرمان های امام!/خاتمی در داخل ضریح حرم!/حرم حضرت روح الله ملک شخصی سید حسن؟!+تصاویر


جزئیات بیشتر در این زمینه


پنج روز پر التهاب از انتخابات سال ۸۸ می گذشت که اعلام شد رهبر انقلاب  نماز جمعه را اقامه می کنند و این مطلب با توجه به تجربه فتنه ۷۸ به معنی پایان آشوب تلقی می شد. 
 
در این شرایط روز چهارشنبه مجمع روحانیون مستقیم وارد عمل شد و برای تداوم آشوب، پیشاپیش برنامه تظاهرات برای روز شنبه بعد از خطبه ها را اعلام کرد. 
#موسوی_خوئینی_ها، به عنوان دبیر مجمع روحانیون مبارز، علی رغم توصیه مقام معظم رهبری در خطبه ها؛ زیر بار امضای بیانیه لغو فراخوان، تا یکی دو ساعت مانده به وعده آشوب نرفت و پس از استقرار آشوبگران در خیابانها، برای رفع مسئولیت به یک بیانیه لغو عادی بسنده کرد. 
 
دستپخت خوئینی ها و #اصحاب_روز_شنبه، شد سیاهترین روز بعد از انتخابات ۸۸ و در آن روز علاوه بر قتل تعدادی از افراد و نیروهای حافظ امنیت و حمله به مسجد لولاگر، تئاتر لندنی جنایت قتل ندا آقاسلطان اجرا شد و هجمه بسیار سنگین داخلی و خارجی به نظام شکل گرفت و زمینه تنفس مصنوعی فتنه‌گران برای ماهها فراهم شد. 
 
حالا #اصحاب_سبت_انقلاب با سردمداری خاتمی و پذیرایی سید حسن به حرم امام آمده‌اند که دقیقا با چه چیز نهضت امام بیعت کنند؟

 اگر با تقید شدید امام به قرآن و اسلام بیعت می کنند پس چرا #خاتمی از قرآن به عنوان کتاب زندگی قبیله‌ای  و غیر قابل استناد برای امروز یاد می کند و چرا این آقایان به جای حمایت از اقدام بزرگ امام راحل در موضوع #حجاب، حامی جریان عریانی هستند؟ 

اگر آمدند با استکبار ستیزی امام بیعت کنند پس چرا جریان متبوعشان در خط اول آمریکا دوستی و سازش عملی و نظری با زورگویان چشم آبی هستند؟ 

اگر آمدند با اندیشه مردمسالاری امام بیعت کنند، پس چرا در همان مراسم خاتمی و سید حسن همزمان رسما اندیشه امام را تحریف می کنند و جمهوریت نظام را برآمده از دموکراسی غربی قلمداد می کنند که امام آن را با اسلام ترکیب کرد!! در حالی که جمهوریت نظام اسلامی، دقیقا برآمده متن اسلام است نه سنجاق کردن یک مفهوم غربی به اسلام!!

اگر این آقایان واقعا به جمهوریت معتقدند چرا در سال ۸۸ بدون هیچ مستندی بر علیه نظام شوریدند و فتنه ۸۸ را آفریدند و کمر نظام را چنان شکستند که امروز هم فشار اقتصادی ناشی از تحریم های آن فتنه مردم را آزار می دهد؟ 

اگر حرم مطهر امام عزیز را مقبره خانوادگی سید حسن و امام راحل را پدربزرگ رفیقشان می دانند که هیچ !

ولی اگر برای زیارت و تجدید عهد با امام به عنوان ولی‌فقیه آمدند، چرا از فرامین ولی فقیه زمان( آن هم شخصیتی که امام راحل بارها با ویژگیهای منحصر به فرد ایشان برای رهبری صحه گذاشتند) تبعیت لازم را ندارند؟ 

چرا در برابر حجم سنگین اهانت های دشمنان و مزدوران به رهبر عظیم انقلاب لب از لب نمی گشایند؟

و لقد علمتم الذین اعتدو منکم فی السبت...بقره۶۵



نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار