برگزاری دوره تربیت راویان فتح در کرمان
به گزارش شهدای ایران از ایسنا، حسین قوامآبادی افزود: هدف از برگزاری این دوره، تربیت راوی دفاع مقدس است تا در برنامههای مختلف مربوط به دفاع مقدس از وجود آنان استفاده شود.
به گفته وی، دوره ها شامل برگزاری سه کلاس کارگاهی درروزهای پنجشنبه است که در این دورهها از استادان مرکز مطالعات جنگ کشور استفاده میشود.
وی یادآورشد: برای ثبتنام این دوره آموزشی بیش از 290 نفر متقاضی داشتیم که پس از انجام مصاحبههایی 50 نفر انتخاب شدند.
قوامآبادی اظهار كرد: اغلب شرکتکنندگان را دوستان بسیجی از بسیج طلاب و دانشجویی و دیگر شاخههای بسیج تشکیل دادهاند و در ترکیببندی جنسی نیز با شركت 70 درصدی بانوان و 30 درصدی مردان مواجه هستیم.
وی گفت: تعداد دورههای راویان فتح 30 دوره است که هر هفته پنجشنبه برگزار میشود و از افرادی که در پایان این دورهها امتیاز لازم را به دست آورده و فن بیان خوبی داشته باشند در مدارس، آموزشگاهها و اردوهای راهیان نور استفاده میکنیم.