وداع با ماه مبارک در نظر حاج اقا مجتبی تهرانی
شهدای ایران: «السلام علیک یا اکرم مصحوب من الاوقات» بدرود ای شریفترین و عزیزترین مصاحب،از وقتها و زمانها.

شهدای ایران: «السلام علیک یا اکرم مصحوب من الاوقات» بدرود ای شریفترین و عزیزترین مصاحب،از وقتها و زمانها.
