کد خبر: ۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
فرماندار كرج:

توسعه و ترویج فرهنگ ایثار به گام اساسی مسئولان فرهنگی نیاز دارد

فرماندار كرج گفت: ایثارگران و جانبازان ایران اسلامی در دفاع مقدس با پاسداری از مرزهای میهن فرهنگ ایثار و شهادت را تبیین كردند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران از ایسنا مهدی ایران‌نژاد امروز سه‌شنبه در نشست ایثارگران ادارات كرج در محل فرمانداری با بیان این مطلب افزود: ایثارگران و جانبازان الگوی بسیار مناسبی برای جوانان و نوجوانان به شمار می‌روند كه انتظار است با توجه مسئولان فرهنگی به این امر مهم گامی اساسی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود.

وی اظهار كرد: ایران از جنگ سخت دیروزبا حضور موفق رزمندگان سربلند بیرون آمد و امروز رسالت‌مان در رابطه با مقابله با جنگ نرم دشمنان سنگین‌تر از سالهای دفاع مقدس است.

ایران‌نژاد گفت:هدف دشمنان از طراحی جنگ نرم تغییر نگرش در میان نسل جوان جامعه است و ترویج آئین‌ها و مذاهب نوظهور،شیطان پرستی،توزیع گسترده موادمخدر در میان جوانان و نوجوانان از اهم برنامه‌هایی است كه برای ضربه زدن به نظام و انقلاب از سوی دشمنان طراحی شده است.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار