فیلمبرداری «چمران» حاتمیكیا از سرگرفته میشود
به گزارش شهدای ایران از ایسنا، مهدی كریمی - تهیهكننده فیلم با اعلام این مطلب گفت: بعد از حدود یك ماه فیلمبرداری در پاوه صحنههای روز فیلم به پایان رسید و با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان دو روز به گروه استراحت دادیم و به تهران برگشتیم.
وی با بیان اینكه فیلمبرداری از فرداشب از سر گرفته خواهد شد، اظهار كرد: صحنههای شب ما از فردا آغاز میشود و طی برنامهریزی انجام شده تا 19 مرداد ماه و انجام 14 جلسه فیلمبرداری به پایان میرسد و گروه برای ادامه فیلمبرداری به تهران باز خواهند گشت.
بنا به اعلام كریمی، بازیگران اصلی این فیلم شامل فریبرز عربنیا، سعید راد، بابك حمیدیان، امیر دلاوری و مریلا زارعی برای ادامه فیلمبرداری «چ» به كارگردانی ابراهیم حاتمی كیا عازم پاوه هستند.
مطالبی دربارهی اختلاف میان فریبرز عربنیا و حاتمیكیا و توقف این فیلم مطرح شده است كه تهیهكننده آنها را تایید نمیكند. با این حال اطلاعات دریافتی حاكی از آن است كه در پی بروز اختلاف و بازگشت عربنیا به تهران، موضوع با پادرمیانیهایی حل شده و قرار است ادامه كار از سر گرفته شود.