کد خبر: ۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
ماجرای اختلاف عرب‌نیا و حاتمی‌كیا چه بود؟

فیلمبرداری «چمران» حاتمی‌كیا از سرگرفته می‌شود

گروه پروژه سینمایی «چ» به كارگردانی ابراهیم حاتمی‌كیا پس از استراحتی دوروزه 3مرداد ماه به پاوه عازم می‌شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران از ایسنا، مهدی كریمی - تهیه‌كننده فیلم با اعلام این مطلب گفت: بعد از حدود یك ماه فیلمبرداری در پاوه صحنه‌های روز فیلم به پایان رسید و با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان دو روز به گروه استراحت دادیم و به تهران برگشتیم.

وی با بیان اینكه فیلمبرداری از فرداشب از سر گرفته خواهد شد، اظهار كرد: صحنه‌های شب ما از فردا آغاز می‌شود و طی برنامه‌ریزی انجام شده تا 19 مرداد ماه و انجام 14 جلسه فیلمبرداری به پایان می‌رسد و گروه برای ادامه فیلمبرداری به تهران باز خواهند گشت.

بنا به اعلام كریمی، بازیگران اصلی این فیلم شامل فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، بابك حمیدیان، امیر دلاوری و مریلا زارعی برای ادامه فیلمبرداری «چ» به كارگردانی ابراهیم حاتمی كیا عازم پاوه هستند.

مطالبی درباره‌ی اختلاف میان فریبرز عرب‌نیا و حاتمی‌كیا و توقف این فیلم مطرح شده است كه تهیه‌كننده آنها را تایید نمی‌كند. با این حال اطلاعات دریافتی حاكی از آن است كه در پی بروز اختلاف و بازگشت عرب‌نیا به تهران، موضوع با پادرمیانی‌هایی حل شده و قرار است ادامه كار از سر گرفته شود.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار