کد خبر: ۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

بهزیستی 150 شهید تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده است

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از 150 شهید از این سازمان در انقلاب و دفاع مقدس داشتیم.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران  همایون هاشمی در حاشیه آغاز نخستین کنگره گرامیداشت فرزندان شهید سازمان بهزیستی کشور با محوریت شهید فیاض بخش بیان کرد: تنها حدود 30 شهید از ستاد مرکزی سازمان بهزیستی کشور است.

وی افزود: بسیاری از فرزندان بی سرپرست و مظلوم زیر پوشش سازمان بهزیستی در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند که باید در جامعه شناخته شوند.
 
دکتر همایون هاشمی اضافه کرد: تشکیل دبیرخانه دائم این کنگره و فراخوان خاطره و دلنوشته درباره فرزندان شهید سازمان بهزیستی در مرحله نخست از جمله برنامه های این کنگره است.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه خدمات این سازمان انسان محور است،گفت: همگامی معنویت و فرهنگ در ارائه این گونه خدمات موجب ارتقای خدمات،پویایی و چابکی سازمان خواهد شد.
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار