بهزیستی 150 شهید تقدیم انقلاب و دفاع مقدس کرده است
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از 150 شهید از این سازمان در انقلاب و دفاع مقدس داشتیم.

به گزارش شهدای ایران همایون هاشمی در حاشیه آغاز نخستین کنگره گرامیداشت فرزندان شهید سازمان بهزیستی کشور با محوریت شهید فیاض بخش بیان کرد: تنها حدود 30 شهید از ستاد مرکزی سازمان بهزیستی کشور است.
وی افزود: بسیاری از فرزندان بی سرپرست و مظلوم زیر پوشش سازمان بهزیستی در جبهه های نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند که باید در جامعه شناخته شوند.
دکتر همایون هاشمی اضافه کرد: تشکیل دبیرخانه دائم این کنگره و فراخوان خاطره و دلنوشته درباره فرزندان شهید سازمان بهزیستی در مرحله نخست از جمله برنامه های این کنگره است.
رئیس سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه خدمات این سازمان انسان محور است،گفت: همگامی معنویت و فرهنگ در ارائه این گونه خدمات موجب ارتقای خدمات،پویایی و چابکی سازمان خواهد شد.