فیلم/ وقتی کودک آمریکایی پاسخ توهین ترامپ به «سردار» را داد!
شهدای ایران؛ ترامپ در اقدامی هتاکانه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توهین زشتی که لایق خودش بوده کرده است.
اما طبق ضرب المثل قدیمی ایرانی ها حرف حق را باید از بچه بشنوید!
اما طبق ضرب المثل قدیمی ایرانی ها حرف حق را باید از بچه بشنوید!


مکرون: برای گفتگو با ایران آماده هستیم
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده وحشی رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد
درپاسخ به رسانه های آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی، فرانسوی
درپاسخ دیوان کیفری بین المللی خیانتکار
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ سازمان ملل عفو بین الملل خیانتکار
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر خیانتکار
درپاسخ به مقامات انگلیس جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به مقامات فرانسه جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به کنگره آمریکا جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به سنای آمریکا جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به کاخ سفید ضد بشریت
درپاسخ مجلس نمایند گان آمریکا جنایتکار و خیانتکار
کشته و زخمی شدن 50 زن و کودک افغان در حمله پهپادهای آمریکایی به «شیندند»
در پی حمله پهپادی آمریکا به شهرستان «شیندند» استان «هرات»، 50 غیر نظامی، از جمله شماری زن و کودک، جان خود را از دست دادند.
تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
پهپادهای آمریکایی پنجشنبه منطقه «پای کشک» شهرستان شیندند را هدف حمله قراردادند، که تلفات زیادی به غیر نظامیان وارد شد. « صالح محمد» یکی از شهروندان هرات، به خبرگزاری فارس گفت: در این حمله، منازل مسکونی شهروندان تخریب و بیش از 50 غیر نظامی از جمله کودک، زن، مرد و افراد سالخورده زیادی کشته و زخمی شدند. آمریکا این حمله را با هدف مبارزه علیه طالبان انجام داده است. وی با اشاره به اینکه «طالبان» یک پروژه آمریکایی است و در جنگ علیه طالبان، معمولا غیر نظامیان و یا نیروهای دولتی افغانستان کشته میشوند افزود: « حکومت(کابل) تاکنون نتوانسته عملیات خودسرانه نیروهای آمریکایی را کنترل کند و جلوی آنها را بگیرد.» زخمیهای این حمله، که به بیمارستان هرات منتقل شدهاند گفتند، چهار پهپاد، روستای «پایکشک» شهرستان شیندند را با خاک یکسان و تلفات زیادی هم به غیر نظامیان وارد کردند. مردم افغانستان آمریکاییها را مقصر اصلی جنگ میدانند و خواستار خروج هر چه سریعتر اشغالگران آمریکایی از افغانستان هستند. دکتر «احمد توابهاشمی» پزشک بخش اورژانس بیمارستان هرات گفت:«پس از بمباران شهرستان شیندند، دهها تن توسط آمبولانسها به این بیمارستان منتقل شدند و تعدادی از آنها تاکنون درمان شدهاند.» «مسعود کرخی» نماینده مردم هرات در پارلمان افغانستان هم با ابراز نگرانی و محکومیت عملیات شبانه نیروهای آمریکایی در مناطق مختلف ولایت هرات گفت:« همه ساله شاهد عملیات خودسرانه نیروهای آمریکایی در افغانستان بهخصوص در هرات هستیم که بدون در جریان گذاشتن مقامهای امنیتی در افغانستان صورت میگیرد و به جای هدف قراردادن دشمنان، به شهروندان افغان تلفاتی وارد میشود و حکومت افغانستان نیز تاکنون برای جلوگیری از این حملات اقدامی صورت نداده است.» «عبدالقیوم رحیمی» والی هرات، نیز وقوع بمباران هوایی از سوی هواپیماهای بدون سرنشین را تایید کرد و گفت که تحقیقات کامل از سوی نیروهای ویژه امنیتی در شیندند جریان دارد و گزارش کامل این رویداد، در اختیار رسانهها قرار خواهدگرفت.