مرگ بر امریکا را محکم تر از همیشه می گوئیم
راهپیمایی پر شور خانواده شهدا توشه راه دستگاه دیپلماسی
خیابان طالقانی امروز مملو از خانواده های شهید و جانبازانی بود که با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر اقدامات این کشور را بر علیه ایران محکوم کردند و خواستار تغییر دیپلماسی جدید دولت در قبال آمریکا بودند، آنها آمدند بگویند راه شهدا زمانی باقی و پایدار می ماند که شعار مرگ بر آمریگا هیچ وقت از اذهان مردم پاک نشود.
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ مراسم یوم الله 13 آبان حدود ساعت 10 با حضور گسترده جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا مقابل لانه جاسوسی آمریکا واقع در خیابان طالقانی برگزارشد.
جانبازان و پدران شهدا که به صورت کفن پوش حاضر شده بودند، تصاویر مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) و فرزندانشان را در دست داشته و همچنین پرچمهای سه رنگ کشورمان را حمل می کردند.

خیابان طالقانی امروز مملو از خانواده های شهید و جانبازانی بود که با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر اقدامات این کشور را بر علیه ایران محکوم کردند و خواستار تغییر دیپلماسی جدید دولت در قبال آمریکا بودند، آنها آمدند بگویند راه شهدا زمانی باقی و پایدار می ماند که شعار مرگ بر آمریگا هیچ وقت از اذهان مردم پاک نشود.

به گفته یکی از جانبازان عزیز کشورمان در این مراسم:ما و شهدا رفتیم تا شعار مرگ بر آمریکا حفظ شود ،زنده بماند،تا آمریکا با دوستی های فریب کارانه خود نتواند بر کشور ما نفوذ و اعمال قدرت کند.
در این راهپیمایی عزاداران حسینی و راهپیمایان با هم پرچم آمریکا را زیر پا انداخته و به آتش کشیدند.در مسیرهای منتهی به این مراسم بیلبوردهای صداقت آمریکایی که در دستان جانبازان و ایثارگران کشورمان بود چشم همگان را خیره می کرد.
امروز 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز دانش آموز و تبعید امام راحل به ترکیه در اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی است.
هم چنین حاضرین در این مراسم نماد سانتریفیوژهای ایرانی را در دست داشتند و بر حقوق مسلم هستهای کشورمان تأکید میکردند.
بر روی سانتریفیوژها نوشته شده بود «ثمره مقاومت در برابر تحریم، 18 هزار سانتریفیوژ فعال در ایران» البته شرکتکننده ها در مراسم یومالله 13 آبان تصاویر شهدای هستهای هم را نیز در دست داشتند.
سعید جلیلی که خود یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس محسوب می شود و نماینده ولیفقیه در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است سخنران ویژه یومالله 13 آبان بود.
وی در این مراسم گفت: در سالروز رویداد بزرگی هستیم که امام راحل احیاگر مکتب امام حسین(ع) در قرن حاضر، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.
وی با طرح سوالاتی گفت: باید ببینیم منطق امام(ره) چه بود و چرا این رویداد را بزرگتر از انقلاب اول نامیدند؟ انقلاب اول، پیروزی انقلاب، پیروزی بود که نظام استبدادی را که مانع استقلال، آزادی و ارزشهای این کشور بود، برکنار کرد اما امام آرمانهای متعالیتری داشت.
عضو شورایعالی امنیت ملی تصریح کرد: اندیشه متعالی امام(ره)، استقلال و آزادی در همه ابعاد آن و به شکل متعالی آن تعریف میشد، اندیشه امام(ره) و آرمان ایشان به قدری گویا و روشن و متعالی بود که شما امروز شاهدید دشمنان ما که نمیتوانند این اندیشه را نقض کنند، به مقابله با اصل اندیشه و اصل آرمان برآمدهاند.

وی ادامه داد: دشمنان مطلق اندیشه و آرمان را نقض میکنند، ادعا میکنند عرصه سیاست و سیاست خارجی عرصه واقعیتهاست نه عرصه آرمانها، آنها با شعار واقعبینی می خواهند اندیشه و آرمان امام را نقض کنند.
جلیلی بر همین اساس خاطرنشان کرد: ما معتقدیم بزرگترین هنر امام راحل این بود که اتفاقاً درک صحیحی از واقعیت را به جهانیان نشان داد، امام اجازه نداد واقعیتها را به گونهای دیگر بیان کنند، امام اجازه نداد واقعیتها را تحریف کنند؛ امام اجازه نداد افرادی به میل خود آن درکی را که از واقعیتها داشتند، به ملتها تحمیل کنند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: امام منکر واقعیتها نبود اتفاقاً هنر امام واقعبینی صحیح و دقیق بود، واقعبینی که مبتنی بر یک اندیشه صحیح است.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به صحبت یکی از اندیشمندان غربی که گفته بود ایران نشان داده است که نه تنها بدون آمریکا بلکه در مقابله با آمریکا بزرگترین پیشرفتهای علمی، فناوری و اقتدار منطقه را به دست آورده است، اظهار داشت: لذا همه ما تلاش میکنیم تا نظام و دولت بتواند در عرصههای مختلف صنعت، فناوری، کشاورزی، اقتصاد و همه عرصههای پیشرفت روز به روز موفقتر از گذشته باشد.
وی در پایان راهپیمایی پر شکوه 13 آبان به بیانات امام خمینی(ره) که فرموده بود ما خدا را داریم اشاره کرد و افزود: درهای رحمت خدا بر روی ما باز است و با اتکال به رحمت و قدرت خدا پیش میرویم تا برای همیشه چشم طمع مستکبران و قدرتهای استکباری از کشور ما قطع شود.
. پس از پایان سخنرانی سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی مراسم نوحهخوانی و سینه زنی با حضور راهپیمایان تهرانی برگزار شد.
در پایان این که از ایرانی مقیم آلمان گرفته تا جانباز ویلچری و کودک 6 ساله در این مراسم حضور داشته.به گفته ی هم وطن ساکن آلمان که در این مراسم شرکت کرده بود آمدیم که به همه جهانیان ثابت کنیم آمریکا نه تنها در سال های پیش جاسوس بوده بلکه در زمان حاضر هم از کشور های اروپایی جاسوسی می کند.
جانبازان و پدران شهدا که به صورت کفن پوش حاضر شده بودند، تصاویر مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) و فرزندانشان را در دست داشته و همچنین پرچمهای سه رنگ کشورمان را حمل می کردند.

خیابان طالقانی امروز مملو از خانواده های شهید و جانبازانی بود که با شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر اقدامات این کشور را بر علیه ایران محکوم کردند و خواستار تغییر دیپلماسی جدید دولت در قبال آمریکا بودند، آنها آمدند بگویند راه شهدا زمانی باقی و پایدار می ماند که شعار مرگ بر آمریگا هیچ وقت از اذهان مردم پاک نشود.

به گفته یکی از جانبازان عزیز کشورمان در این مراسم:ما و شهدا رفتیم تا شعار مرگ بر آمریکا حفظ شود ،زنده بماند،تا آمریکا با دوستی های فریب کارانه خود نتواند بر کشور ما نفوذ و اعمال قدرت کند.
در این راهپیمایی عزاداران حسینی و راهپیمایان با هم پرچم آمریکا را زیر پا انداخته و به آتش کشیدند.در مسیرهای منتهی به این مراسم بیلبوردهای صداقت آمریکایی که در دستان جانبازان و ایثارگران کشورمان بود چشم همگان را خیره می کرد.
امروز 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز دانش آموز و تبعید امام راحل به ترکیه در اعتراض به مصوبه کاپیتولاسیون آمریکایی است.
هم چنین حاضرین در این مراسم نماد سانتریفیوژهای ایرانی را در دست داشتند و بر حقوق مسلم هستهای کشورمان تأکید میکردند.
بر روی سانتریفیوژها نوشته شده بود «ثمره مقاومت در برابر تحریم، 18 هزار سانتریفیوژ فعال در ایران» البته شرکتکننده ها در مراسم یومالله 13 آبان تصاویر شهدای هستهای هم را نیز در دست داشتند.
سعید جلیلی که خود یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس محسوب می شود و نماینده ولیفقیه در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است سخنران ویژه یومالله 13 آبان بود.
وی در این مراسم گفت: در سالروز رویداد بزرگی هستیم که امام راحل احیاگر مکتب امام حسین(ع) در قرن حاضر، آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیدند.
وی با طرح سوالاتی گفت: باید ببینیم منطق امام(ره) چه بود و چرا این رویداد را بزرگتر از انقلاب اول نامیدند؟ انقلاب اول، پیروزی انقلاب، پیروزی بود که نظام استبدادی را که مانع استقلال، آزادی و ارزشهای این کشور بود، برکنار کرد اما امام آرمانهای متعالیتری داشت.
عضو شورایعالی امنیت ملی تصریح کرد: اندیشه متعالی امام(ره)، استقلال و آزادی در همه ابعاد آن و به شکل متعالی آن تعریف میشد، اندیشه امام(ره) و آرمان ایشان به قدری گویا و روشن و متعالی بود که شما امروز شاهدید دشمنان ما که نمیتوانند این اندیشه را نقض کنند، به مقابله با اصل اندیشه و اصل آرمان برآمدهاند.

وی ادامه داد: دشمنان مطلق اندیشه و آرمان را نقض میکنند، ادعا میکنند عرصه سیاست و سیاست خارجی عرصه واقعیتهاست نه عرصه آرمانها، آنها با شعار واقعبینی می خواهند اندیشه و آرمان امام را نقض کنند.
جلیلی بر همین اساس خاطرنشان کرد: ما معتقدیم بزرگترین هنر امام راحل این بود که اتفاقاً درک صحیحی از واقعیت را به جهانیان نشان داد، امام اجازه نداد واقعیتها را به گونهای دیگر بیان کنند، امام اجازه نداد واقعیتها را تحریف کنند؛ امام اجازه نداد افرادی به میل خود آن درکی را که از واقعیتها داشتند، به ملتها تحمیل کنند.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تصریح کرد: امام منکر واقعیتها نبود اتفاقاً هنر امام واقعبینی صحیح و دقیق بود، واقعبینی که مبتنی بر یک اندیشه صحیح است.
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به صحبت یکی از اندیشمندان غربی که گفته بود ایران نشان داده است که نه تنها بدون آمریکا بلکه در مقابله با آمریکا بزرگترین پیشرفتهای علمی، فناوری و اقتدار منطقه را به دست آورده است، اظهار داشت: لذا همه ما تلاش میکنیم تا نظام و دولت بتواند در عرصههای مختلف صنعت، فناوری، کشاورزی، اقتصاد و همه عرصههای پیشرفت روز به روز موفقتر از گذشته باشد.
وی در پایان راهپیمایی پر شکوه 13 آبان به بیانات امام خمینی(ره) که فرموده بود ما خدا را داریم اشاره کرد و افزود: درهای رحمت خدا بر روی ما باز است و با اتکال به رحمت و قدرت خدا پیش میرویم تا برای همیشه چشم طمع مستکبران و قدرتهای استکباری از کشور ما قطع شود.
. پس از پایان سخنرانی سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی مراسم نوحهخوانی و سینه زنی با حضور راهپیمایان تهرانی برگزار شد.
در پایان این که از ایرانی مقیم آلمان گرفته تا جانباز ویلچری و کودک 6 ساله در این مراسم حضور داشته.به گفته ی هم وطن ساکن آلمان که در این مراسم شرکت کرده بود آمدیم که به همه جهانیان ثابت کنیم آمریکا نه تنها در سال های پیش جاسوس بوده بلکه در زمان حاضر هم از کشور های اروپایی جاسوسی می کند.