کد خبر: ۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت در یزد تاسیس می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد اعلام كرد: کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت به زودی در این استان تشكیل می‌شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران به نقل از ایسنا، سرهنگ بنی‌فاطمه با اعلام این خبر در بازدید از کانون سنگرسازان بی‌سنگر، با تعدادی از بازنشستگان جهاد گفت‌وگو کرد.

وی در این جلسه جهاد و جهادگران را همرزم نیروهای ارتش و سپاه در طول دوران دفاع مقدس دانست و افزود: جهادگران در دو سنگر پشتیبانی و رزمی حضوری چشمگیر داشتند.

سرهنگ‌بنی فاطمه با اشاره به پیشرفت‌های امروز کشور، این موفقیت‌ها را مرهون فداکاری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: باید فرهنگ جهاد و شهادت و دفاع مقدس بتواند به عنوان یک مبنای ارزشی در جامعه تاثیرگذار باشد.

وی هدف از ارائه اسناد، خاطرات و اطلاعات مربوط به این دوران را انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسل جوان برشمرد و افزود: ما در این زمینه فصلنامه «الغدیریان» را به عنوان تنها نشریه تخصصی دفاع مقدس استان داریم که برای تقویت آن به سوی همگان دست دراز کرده و از مشارکت و همراهی همه استقبال می‌کنیم.

وی همچنین جمع‌آوری اسناد را مهم برشمرد و یادآور شد که این اسناد می‌توانند نگاه آینده را به گذشته معطوف کنند.

سرهنگ بنی‌فاطمه با اشاره به راه‌اندازی کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت توسط این اداره کل در استان، اظهار امیدواری کرد: این کانون بتواند محلی برای جمع شدن بیش از 50000 هزار رزمنده استان باشد.

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار