کد خبر: ۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

وقتی یك جانباز از میوه خوردن محروم می‌شود

"طالب ذالی" كه سال 1364 و در «عملیات والفجر8» جانباز شده و در حال حاضر 55 درصد جانبازی دارد از مشكلاتش گفت.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

وی كه در روستای «سهندعلیا» شهرستان ماهنشان استان زنجان زندگی می‌كند با اشاره به مشکلات خود گفت: كه با وجود پیگیری‌های زیاد هنوز مشکل مسکن دارم. مسئولان استان زنجان به مشکلات جانبازان رسیدگی کنند.

 
ذالی یادآور شد: با توجه به مشکلات جسمی، حرکت نداشتن یک طرف بدنم و وجود ترکش در سرم، با مشکلات فراوانی در روستا مواجه هستم.
 
وی گفت: به خاطر اختلال در دستگاه گوارش، 27 سال است که نمی‎توانم میوه بخورم.
 
ذالی افزود: همچنین باتوجه به وجود ترکش در سرم، با مشکلات فراوان مغز و اعصاب و تشنج مواجهم و هم‌اکنون تحت درمان پزشک متخصص مغز و اعصاب قرار دارم. البته از نظر تأمین هزینه‌های دارویی و درمانی مشکلی ندارم چون رایگان است.
 
منبع : ایسنا
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار