کد خبر: ۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
صبح امروز در تهران:

مسجد شهدای انرژی هسته ای افتتاح می شود

مسجد شهدای انرژی هسته ای همزمان با نیمه شعبان در سازمان انرژی هسته ای تهران افتتاح می شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران، "مسجد شهدای انرژی هسته ای"، به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) از ساعت ۱۱ صبح لغایت ۱۴ امروز، در مراسمی با حضور مسئولان همراه با مراسم جشن و سرور و اقامه نماز جماعت، در سازمان انرژی هسته ای تهران بهره برداری می شود.

گفتنی است، شهدای انرژی هسته ای كه از اول انقلاب اسلامی تا كنون توسط سرویسهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و سازمان سیا به شهادت رسیده اند نمونه كوچكی از تلاش دشمنان این مرز و بوم برای حذف فیزیكی دانشمندان هسته ای است. این شهیدان عبارتند از:شهید پرویز منشادی در سال 1357 ، شهید سید علی موسوی ، شهید رمضان رستمی ، شهید پرویز احمدی ، شهید عنایت الله امینی ، شهید علی اصغر حسین زاده احمدی ، شهید محمد علی مهدوی ، شهید سید احمد طیب زاده دزفولی ، شهید محمود علیمحمدی و شهید مجید شهریاری، شهید داریوش رضایی نژاد، شهید مصطفی احمدی روشن، شهید رضا قشقایی.

لازم به ذکر است این مراسم در انتهای خیابان كارگر شمالی، بعد از تقاطع جلال آل احمد، سازمان انرژی هسته ای برگزار می شود و حضور برای عموم علاقمندان آزاد است.

انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار:
مصطفی
|
-
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
0
0
زنده باد اسلام وشهدای والامقام آن .
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار