کد خبر: ۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت سالگرد حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری

وزارت امورخارجه با صدور بیانیه ای با خانواده ها و بازماندگان قربانیان جنایت وحشیانه و غیرانسانی نیروهای نظامی امریکا در هدف قراردادن هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران که منجر به شهادت 290 نفر از انسانهای بی گناه و بی دفاع شد ابراز همدردی کرد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید
به گزارش شهدای ایران، در این بیانیه آمده است: این جنایت ضد بشری بعنوان سندی روشن از مظلومیت ملت ایران و دلیلی واضح در پایبند نبودن مقامات آمریکایی به هیچ یک از اصول و معیارهای حقوقی و اخلاقی بین المللی می باشد که برای همیشه درحافظه تاریخی ملت ایران و افکار عمومی جهانی ثبت شده است.
 
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سالگرد این جنایت دلخراش ، با گرامیداشت یاد شهدای مظلوم این حادثه ، اعمال همزمان دور جدیدی از فشارها و تحریمها علیه ملت ایران را در جهت رویکرد خصمانه مقامات آمریکایی نسبت به کشورمان بویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی می داند.
 
دولتمردان آمریکایی باید به این درک برسند که فتنه انگیزی و شرارت در منطقه و دشمنی با ملتها تنها موجب گسترده تر شدن موج بیداری در بین کشورهای منطقه شده و بطور قطع مقاومت، پایداری و تداوم پیشرفت عزتمندانه و افتخار آمیز ملت بزرگ ایران نشانه ای روشن از ناکارآمدی اینگونه اقدامات غیر مشروع و ضدانسانی در مقابل ملتهای آزاده و مستقل است.
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار