«میلاد کنگرلو» با انتشار عکسی که به گفتهی او دست خط رهبر انقلاب با دست راست است؛ نوشت:
با عرض پوزش؛ برادرانه با تیم مذاکرهکننده کشورمان/ آیا این اظهارات مقامات بلندپایه آمریکایی درست است؟ ( نظر)