کد خبر: ۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

آموزش و پرورش بالاترین همکاری را در راهیان نور داشته است

جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: آموزش و پرورش دارای بالاترین میزان همکاری را با ستاد مرکزی راهیان نور داشته اما هیچ مصوبه رسمی در رابطه با حمایت از راهیان نور در دولت و مجلس وجود ندارد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید
به گزارش شهدای ایران از ایسنا، سردار علی فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در دومین جلسه هماهنگی نمایندگان نیروهای مسلح، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی با موضوع راهیان نور شمال غرب که امروز در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یارانش، در سخنانی افزود: حدود 16 هزار و 400 شهید ترور در کشور داریم که بین این افراد که برخی از مردم عادی بودند، توسط ضدانقلاب و منافقین به شهادت رسیدند. برای گرامیداشت این شهدا طی دو سال گذشته برنامه‌های متعددی انجام شد.
 
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور یادآور شد: برای راهیان نور غرب و شمال غرب نیاز به یاری داریم لذا نیروهای مسلح، استانداری‌ها و سایر مسئولان ظرفیت خودشان را به میدان بیاورند؛ اگر قرار است کاری انجا شود، باید به موقع باشد چراکه زمان از دست می‌رود و از دست دادن فرصت‌ها در راهیان نور قابل جبران نیست.
 
وی در ادامه به انسجام، اقتدار و توسعه راهیان نور با حمایت نهادها و وزارت‌خانه در ستاد مرکزی راهیان نور اشاره کرد و افزود: ستاد مرکزی راهیان نور مفهومش این نیست که کار اجرایی انجام دهد بلکه ظرفیت‌ها را درست و در چرخه‌ای در خدمت مأموریت قرار دهد.
 
سردار فضلی اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف راهیان نور انتظارات ما از وزارتخانه‌ها این است که اعتباری را برای راهیان نور تعیین و تأمین کنند. نمایندگان وزارتخانه‌ها با پیدا کردن راهکار این نیازها را برآورده کنند چراکه هیچ مصوبه رسمی در رابطه به راهیان نور در دولت و مجلس وجود ندارد.
 
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور از دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خواست تا کارنامه‌ای از وزارتخانه‌ها مبنی بر انتظارت راهیان نور و سرانجام این انتظارات صادر شود.
 
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش در همکاری با راهیان نور بالاترین نمره را بین وزارت‌خانه کسب کرده است.
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار