آموزش و پرورش بالاترین همکاری را در راهیان نور داشته است
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور گفت: آموزش و پرورش دارای بالاترین میزان همکاری را با ستاد مرکزی راهیان نور داشته اما هیچ مصوبه رسمی در رابطه با حمایت از راهیان نور در دولت و مجلس وجود ندارد.

به گزارش شهدای ایران از ایسنا، سردار علی فضلی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در دومین جلسه هماهنگی نمایندگان نیروهای مسلح، وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی با موضوع راهیان نور شمال غرب که امروز در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله بهشتی و 72 تن از یارانش، در سخنانی افزود: حدود 16 هزار و 400 شهید ترور در کشور داریم که بین این افراد که برخی از مردم عادی بودند، توسط ضدانقلاب و منافقین به شهادت رسیدند. برای گرامیداشت این شهدا طی دو سال گذشته برنامههای متعددی انجام شد.
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور یادآور شد: برای راهیان نور غرب و شمال غرب نیاز به یاری داریم لذا نیروهای مسلح، استانداریها و سایر مسئولان ظرفیت خودشان را به میدان بیاورند؛ اگر قرار است کاری انجا شود، باید به موقع باشد چراکه زمان از دست میرود و از دست دادن فرصتها در راهیان نور قابل جبران نیست.
وی در ادامه به انسجام، اقتدار و توسعه راهیان نور با حمایت نهادها و وزارتخانه در ستاد مرکزی راهیان نور اشاره کرد و افزود: ستاد مرکزی راهیان نور مفهومش این نیست که کار اجرایی انجام دهد بلکه ظرفیتها را درست و در چرخهای در خدمت مأموریت قرار دهد.
سردار فضلی اضافه کرد: برای پیشبرد اهداف راهیان نور انتظارات ما از وزارتخانهها این است که اعتباری را برای راهیان نور تعیین و تأمین کنند. نمایندگان وزارتخانهها با پیدا کردن راهکار این نیازها را برآورده کنند چراکه هیچ مصوبه رسمی در رابطه به راهیان نور در دولت و مجلس وجود ندارد.
جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور از دبیر ستاد مرکزی راهیان نور خواست تا کارنامهای از وزارتخانهها مبنی بر انتظارت راهیان نور و سرانجام این انتظارات صادر شود.
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش در همکاری با راهیان نور بالاترین نمره را بین وزارتخانه کسب کرده است.